snelle levering, juiste prijs, product voldoet echter niet

Handschoenen houden handen niet warm, niet jullie schuld, maar betere info vergaren over de juistheid van een merk zou niet echt misstaan

Goede en snelle levering ook na een foute bestelling van mijn kant

Snelle verwerking

Het is niet de eerste keer dat ik iets bestel bij jullie , en heb al meerdere collega's vissers naar de website verwezen en die zoals ik ook tevreden met jullie service. Prima zou ik zeggen

bijna super

snel maar dan toch een foutje. Het kleine pakketje met onderlijnen kon makkelijk in bubble enveloppe. Nu in een brievenbus pakketje? Maar dat paste niet door de brievenbus? Vreemd

Zeer tevrede alles snel geleverd

Top webwinkel voor de sport visser

Fantastisch assortiment. Duidelijke website en goede uitleg van de producten. Ik bestel al geruime tijd bij deze webshop en altijd tevreden met de bestelde producten. Ook zeer snel met leveren. Kortom een blijvertje.

goed product voldoet aan me verwachting, en snelle levering

na reacties gelezen over te hebben, zat ik met de maat, en heb met een nor maal postuur me schoenmaat aangehouden en het past perfect, dus laat de garnalen maar komen , kan ik de zee in.

Snel en het juiste

Snel en het juiste en veel keuze

Service en leveringssnelheid goed. Prijs: veel te duur, voor zo’n klein onderdeel. M.vr.gr., Herman Wolbert.

in orde en op tijd

heel goed

Eerst e maar zeker niet de laatste keer hier wat besteld Zeer snelle en goede levering

Ben erg tevreden.!!

Baitcasterhengel van Abu besteld. Twee dagen later keurig verpakt ontvangen. Hengel zag er perfect uit zonder gebreken. Zeer tevreden.!!

Prima molen & lijn. Perfect bestelproces.

Prima filter mogelijkheden om tot de juiste molen te komen. Afhandeling van de bestelling verliep duidelijk. Altijd op de hoogte van de status. Ook waren de molen en de lijn prima verpakt. Eerste sessie gehad met de molen en lijn. Geen klachten. Merk dat ik hiermee verder kan werpen dan met goedkope Chinese spullen.

Super product

Vlug geleverd voldoet zeker aan mijn vewachtingen

Snel juiste materiaal 😜

Ik had een gescheurde band en binnen 2 dagen had ik een nieuwe ontvangen dus super gedaan 👍

Beste en snelste in Benelux!!!

Bestelllingen altijd binnen de 2 dagen thuisgeleverd. Steeds correcte prijzen en verzorgd verpakt.

volledig tevreden

De levering was zoals belooft en op tijd, goed verpakt. Snel en duidelijk.

Top bedrijf

Snelle levering en goede service.

producten en bestelling heel goed

producten en bestelling waren heel goed

Top service alleen jammer dat ik meer als 16 euro moest bestellen.

Snelle uitvoering van de opdracht; super

Ontvangst van bestelde goederen safe and sound” kortom voor herhaling vatbaar

Supersnel geleverd en goede kwaliteit materialen

Goede ervaring en bestel zeker weer

Prima webshop voor al je visspullen

Prima en overzichtelijk online aanbod. Snelle levering.

goed en vriendelijk

goede afhandeling.