Alles keurig op tijd

Kom zeker terug voor eventuele aankopen

snelll

De bestelling was de volgende dag binnen, keurig verpakt.

Snelle en volledige levering

Tackleshop doet wat het belooft, vandaag besteld morgen in huis ….. Ruim assortiment kunstaas.

mooie producten, super service!

aanrader!!

Levering volgens afspraak en ruime keuze

Levering volgens afspraak en ruime keuze in het assortiment

Na de webshop te hebben doorgelopen...Gevonden wat ik zocht en besteld.. de volgende dag netje geleverd ...kan niet beter

Ruim aanbod - snel besteld en snel geleverd!

Uitstekend ! Snelle levering voor een nette prijs

Ruim assortiment Nette prijzen Snelle levering

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment en snelle levering!

Zeer tevreden van mijn aankoop.

Mooie prijs snelle levering

Mooie prijs en een snelle levering 👍🏻👍🏻

Snelle levering zoals verwacht

Na het bestellen is alles soepel verlopen. Producten voldoen aan de wens en de informatie op de site was volledig. Prima service dus...

Snelle levering, goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment. Snelle levering.

Vlotte service

Alles goed

Goede service en volgende dag al in huis

Mooi binnen de afgesproken tijd afgeleverd

Het is een aanrader

Votte afhandeling.

Pakket netjes ingepakt en toegestuurd gekregen.Maat perfect.Verschillende sites bezocht en jullie boden de goedkoopste levering naar België.Heb 3 a 4 tal dagen moeten wachten op pakket,begrijp wel dat de betaling eerst bij jullie zichtbaar moet zijn.Maar daar zouden de banken toch sneller in mogen werken,gelijk wel uur van de dag .Van mijn rekening is betaald en jullie krijgen maar dag nadien bericht,dit moet sneller.Zo kunnen jullie nog sneller aan de slag.Maar van jullie ben ik tevreden.

Snel en volledig geleverd. Top!

Deze webwinkel heeft een uitgebreid gamma. Bestellen, betalen ging allemaal vlot. De vraag om op een bepaalde dag pas te leveren bleek geen probleem te zijn.

Snelle levering en uitstekende spullen

Prima winkel

Snelle levering, goed product

Mooie grote rugzak!

Spro rugzak is een mooie grote rugzak. Kan veel in en blijft goed droog aan de binnenkant. Rug deel had iets meer stevigheid mogen hebben. De tas is ideaal om mee te nemen tijdens het roofvissen. En alle benodigde spullen mee te nemen. Met zelfs plek voor een thermosflesje met koffie.

Top kwaliteit, prijsverhouding

Snelle levering. Top service.

Correcte en snelle afhandeling

Ik zal nog via TackleShop bestellen. Mijn aankoop had een foutje in de afwerking en ook dit werd correct afgehandeld door een nieuw vervangstuk op te sturen...topservice noem ik dat. Geeft vertrouwen Nogmaals bedankt! Koen

Binnen 24 uur geleverd.

Scherpe prijzen en supersnel geleverd.

alles volgen afspraak

alles volgen afspraak