Wat ik zocht gevonden en snel geleverd

5 pluggen besteld super blij mee, voor ik het wist lagen ze al in de brievenbus . Dus een 10 voor snelle levering en voorraad .

Super goed!

Super goed! Wel een klein puntje/tip. Zou voortaan wel bij dit soort duurdere hengels zorgen dat het verpakt is met dat opgeblazen verpakkingsmateriaal. Tijdens transport kon het alle kanten opschuiven/ botsen. Zat los in de doos.

Strak geregeld!

Artikeltje niet kunnen vinden, even een mailtje. Binnen no time mailtje terug: Artikel was net nieuw maar direct door de mannen op de site gezet. Besteld en direct geleverd, artikelen keurig verpakt, niets op aan te merken. Lekker strak geregeld dus.

alles top

gibt es nichts zu schreiben.so wie es sein soll.es gibt nix zu meckern

telefoonnummer niet te vinden. en de bezorgtijden wijken af: - op de site staat 5 werkdagen - op de bevestiging staat 7 dagen - gelukkig werden het er 4

Keurig zoals besteld

gewoon goed!

goed verzorgd en verzonden, waar voor je geld!

Snelle levering en producten zijn netjes verpakt.

Site is overzichtelijk snel. Voldoende producten, goed verpakt En snelle levering. Email contact over de geleverde producten is uitstekend. Wat betreft het terug sturen van producten onder garantie etc. Daar kan ik geen oordeel over geven. En rechtstreeks contact met klantenservice ook hierover kan ik geen oordeel geven. Voor de rest ga door met uitstekende services wat betreft levering.

TOP!

gister besteld vandaag in huis goed op de hoogde gehouden van de stand van zaken! top producten en niet heel erg duur!

Altijd snelle levering en compleet

De levering van de bestelde spullen is altijd snel en alles is compleet. Alles wat langer duurt voor een levering is in het bestelmenu zichtbaar.

Snel besteld, volgende dag keurig alles in huis.

Goede voorraad. Snel geleverd. Ruim assortiment Scherpe prijs

geweldige norway expedition HD Gear bag

Wat een geweldige bag. IK heb alles bij elkaar. Overzichtelijk en super kwaliteit.

Voldoet prima aan de verwachtingen.Kan er prima mee in de vijver om slib uit te halen .Zeer tevreden

Snel ontvangen wat ik besteld had. En goedkoper dan de concurrent. Kom zeker nog terug op deze webshop.

Geen woorden maar daden!!!

Ben al jaren klant bij Tackle-Shop en altijd tevreden geweest met mijn bestelling en wat ik persoonlijk geweldig vind is de korte levertijd, dat heb ik bij andere shops anders meegemaakt. Super ga zo door!!

ze waren supersnel

ik had het nog niet besteld of het pakje was al bezorgd. Echt extreem snel.

Super snel geleverd. Goedenprijzen. Top

zeer zorgvuldig, prima e-mails, bezorging uitstekend

ja, wat kan ik meer zeggen. prima contact en bezorging. goed verpakte bestelling. Veel succes verder!

Helemaal prima!!!

Al meerdere bestellingen gedaan. Goed advies, goede service en leuke prijzen!

Geweldige verzorging

Mijn bestelling een uur nadat ik het had besteld al aangeboden voor verzending (heel goed ) Ook de bezorging de volgende dag ruim op tijd bij mij aangeboden en de Chauffeur een nette beleefde man er moeten er meer zo zijn ik kan alleen maar zeggen bedankt voor alles het kan niet beter (vooral zo doorgaan ) en ik weet het zeker dat ik bekenden van mij U zal aan raden en ik zelf zal zal ook zeker bij U terug komen groetjes Wil Kramer Beverwijk ( en nogmaals bedankt voor alles

Vlot verzonden. Leuke set hengels.

De hengelset is supersnel verzonden. Ene dag besteld, volgende dag binnen. Netjes. En het product is zoals omschreven. Het was een kado maar de ontvanger is enorm in z'n nopjes. Tackleshop is een aanrader.

Goed ontvangen

Goed ontvangen en tevreden over het product

Heel dik inorde

Alles zeer vlot verlopen encorrect Hebben al uitgeprobeerd, Mvg stan