Oke maar....

Even iets: als het bestelde past door de brievenbus dan graag ook zo verpakt. Voorkomt veel gedoe en ergenis. Buiten dat alles best oke en vlot!

Prima Shop

Duidelijke website met veel keus aan hengelsport artikelen. Goede en duidelijke info over de bestelling en de voortgang van de bestelling. Goed ingepakt en snel geleverd, kortom ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de gekochte artikelen en afhandeling ervan. En ook nog scherpe prijzen vergeleken met andere aanbieders. Echt aan te raden. TackleShop, bedankt!

Na 2-3 dagen alles netjes geleverd. Van te voren via e-mail bericht dat bestelling tussen 12-14 uur geleverd zou worden en dat was ook zo!

Top producten snelle levering

Uitstekende website Snelle levering Fijn assortiment Super!

uittekend

prettig kontakt gehad en redelijk snelle levering. Door de feestdagen iets langer.

Matig

Producten conform verwachting. Service: onbegrijpelijk dat er zowel een redelijk hoog minimumbestel bedrag van toepassing is als ook nog verzendkosten terwijl het bestelde kleinmateriaal gewoon in een of anders twee brievenbuspakjes had gepast.

Goede prijs kwaliteit en snel geleverd goede afhandeling

perfecte service

alles prima in orde perfecte service

Mooi en geweldig wat ook op de foto staat krijgen ook gestuurd daar kunnen er nog veel van leeren

Geweldig goed

keurig

fijne website en snelle levering

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Ik heb mijn artikelen besteld uit de ruime voorraad. Na mijn bestelling kreeg ik een duidelijke bevestiging en de artikelen waren snel en makkelijk bezorgd.

Levering ging goed

Lion onyx floats besteld en de volgende dag al in huis. Gewoon top service

Snelle en vlotte afhandeling. Alle producten naar wens!

Snelle afwikkeling!!!

Gewoon zo als het zich hoort. Perfect!!!

Perfect.

Eerste keer besteld. Dag erna geleverd. Top. !!

superrrrrrr

top bedrijf , dank gr leo

Maken waar wat ze zeggen

Heel goed. Product voldeed aan verwachting en wat bij de omschrijving stond. Snelle levering.

Groot assortiment en vriendelijke service! Ik kom hier terug.

Perfecte Service - snelle levering

De bestelling werd op zaterdagavond geplaatst en de goederen werden reeds op maandag geleverd. Sneller dan ik had verwacht en gehoopt.

Snel en volledig uitgevoerde bestelling.

Mijn 1e ervaring met TS was zeer positief. Al mijn artikelen op voorraad en snel geleverd.

Top shop met supersnelle levering

Voor de eerste keer visspullen besteld bij deze leverancier. Het aanbod was zeer overzichtelijk en de veelzijdig. Ruime keuze. Bestelling gedaan en de communicatie was zeer doelmatig. De producten zijn supersnel geleverd compleet zoals uitgezocht. Zeer tevreden.

Fijn dat alle spullen netjes op tijd werden geleverd

Mijn ervaring als "NK- vissen" Nijkerks kampioen roofvissen is goed!

Snel, gemakkelijk en vooral als je niet weet wat je bestellen moet voor de jarige.

Snel en correct

Snelle levering en alles wat ik er van verwacht had. Top!

Weiland 1

6666MH Heteren