Goed en betrouwbaar bedrijf !

Zakelijk goed verzorgd, met de goede producten, ..en snelle en goede verzending

Snelle bezorging en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling als deze vertraagd wordt al met al goede service van begin tot eind

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Perfecte afhandeling

Snelle en duidelijke berichten, levering perfect. Tackle shop........gewoon doen!😎

goede spullen tegen goede prijzen

Positief voor de spillen. Iets minder voor de levering, deze zou binnen 1 dag zijn. het werden er 2.

Snel en betrouwbaar.

Nu meerdere bestellingen geplaats in korte tijd. Al mijn bestellingen die ik voor 17:00 heb geplaats zijn ook de volgende dag afgeleverd op het pakketpunt, in mijn geval PostNL locatie Gamma Breda. Je wordt van het hele proces op de hoogte gehouden tot en met het inpakken van het pakket aan toe. Zeer duidelijk allemaal. Ik heb nog geen problemen ondervonden om iets nuttigs te kunnen zeggen over de klantenservice.

Snelle bezorging, goed spul.

Mooie overzichtje site. Goede prijs. Ik koop hier vaker mijn visspulletjes.

Superstore

Simpel bestellen en betalen en snel in huis

Rap en goed

Rap en goed

Heb de artikelen nog niet gebruikt, maar zien er prima uit.

top top

super snelle levering

Ruim aanbod, goeie prijzen, zeer snelle levering!

Nadat ik eerst bij een andere grote hengelsportwinkel een aantal producten had besteld en na een paar dagen hoorde dat er niet op tijd geleverd kon worden, kwam ik bijna in tijdnood voor mijn geplande vistrip. Toen ontdekte ik online TackleShop, alles was ruim voorhanden en vooral: op voorraad. Ik bestelde alles om 16.45 uur, de volgende ochtend werd het geleverd. Ik bestel mijn spullen voortaan hier!

in een woord TOP!!

Ondanks verschillende levertijden waren de bestelde spullen zeer snel tegelijk geleverd.

prima de lux

Alles correct op tijd geleverd.

Vlugge correcte bestelling

Goede service en duidelijk wanneer de levering plaats vind, aanrader dus,

Super webwinkel

Super viswinkel alles op tijd geleverd zoals het hoort op naar de volgend bestelling

Tot nu toe goed

De ene dag besteld direct de volgende dag thuis afgeleverd. Geheel volgens beschreven afspraak, daar hou ik van.

Super feeder

Wedstrijd gevist en direct uitgeprobeerd en is erg licht zo ook de aanbeet is geweldig want ook de kleinste aanbeet is zeer goed zichbaar. Ik ben er erg tevreden mee met mijn sprootje

zeer goede ervaring en snelle levering

een zeer plezante ervaring snelle levering aan te raden voor iedere visser

Alles probleemloos verlopen

Zie boven. Verpakking kan beter!

Snel en accuraat

Kwaliteit is perfect

Zeer snelle levering en mooie producten van goede kwaliteit

Top!!

Prima.Super snelle levering.

Goed materiaal en zeer snelle levering.

Zeker aan te raden webshop. Ze hebben goed materiaal en desondanks ik in België woon, heb ik steeds de dag nadien mijn bestelde goederen. Top service. Een aanrader!

Weiland 1

6666MH Heteren