blijkbaar zeer verleidelijk dit namaakvisje voor snoek

Het ontvangen artikel heeft al resultaat gehad ; één dag gevist op snoek en reeds twee exemplaren gevangen .

Perfect! Alles volgens afspraak!

Prima product. Goede prijs. Keurig geleverd, op tijd en met correcte track-trace. Helemaal ok!

Alles correct en goede klantendienst die moeite doet om je snel en goed te helpen.

Ik was op zoek naar zware feederhengel .

Ze hebben mij een Spro C-Tec Strong Feeder 3.60m 180gr aanbevolen. Die heb ik bestelt, het is een fijne hengel voor kanalen en rivieren. Met 1 van de 2 toppen kun je ook goed de aan beet van de kleine vis zien.

Bestelling prima en op tijd geleverd

Al regelmatig besteld bij tackleshop. Nooit geen problemen en altijd snel verzonden.

Voor het eerst besteld en snel ontvangen

Dit was mijn eerste bestelling hier En alles goed en snel ontvangen En dat ik de volgende keer Een aanrader zou ik zeggen 👍

Breed aanbod voor een goede prijs en snel geleverd.

Ik was op zoek naar een compact schepnet en kwam bij tackleshop terecht. Ze hadden het net dat ik zocht, welke eenvoudig te vinden was in de webshop. Heb hier al vaker besteld en dat was me ook prima bevallen. Het schepnet werd snel geleverd en het gehele proces vanaf bestellen tot aflevering was zeer duidelijk. Ik ga hier zeker terugkomen.

Top produkten én levering!!!

Zeer overzichtelijke website met goede beschrijving van de producten. Zeer vlotte berichtgeving over leveringstraject en zeer snelle levering. Nette verpakking en zeer snel geleverd aan huis in Belgïe.

Dikke prima.

Wat je ziet is wat je krijgt

Op de vooropgestelde dag geleverd en al het bestelde materiaal klopte.

Al mijn besteld materiaal klopte volledig en is op de vooropgestelde dag geleverd in goede verpakking.

goede en snelle service mooi materiaal

mooi materiaal

Duidelijke website en snelle, correcte levering.

Ik ben "opnieuw" begonnen met vissen. Vroeger veel in binnenwater en nu strand en bootvissen. Bij Tackleshop heb ik alles makkelijk en goed kunnen vinden voor redelijke prijzen.

Kan er kort in zijn ... super snel en goed geholpen ..bestelling de dag na bestelling in huis .goed verpakt en compleet!! Kortom top!!!!

Topservice, aanrader

Top materiaal, topservice

Zoals altijd compleet en supersnel geleverd!

Bestel hier al jaren. Nooit klachten gehad en ik verwacht dat dit zo zal blijven.

duidelijke site

vonden het alleen jammer dat van het product dat we zochten nog maar 1 in voorraad was Spro Casting Shore Jig 60gr Black Back

Snelle levering goede prijs

Vrijdags om 17.00 uur besteld zaterdag afgeleverd.

afgelopen week gevlochten lijn besteld,,vandaag voor eerst gebruikt op molen s en GOED meegevallen ,,Prima kwaliteit,,,dank u wel Tackle Shop,,en perfect levering !!mvg marco

Helemaal top!

Ik had snel nieuwe spullen nodig, 1 dag gewacht en echt top spullen niks mis mee zeker geen spijt van.

Vrijdagavond laat gerief besteld, zaterdagmiddag zat ik al aan waterkant te vissen met het bestelde gerief, dus woede service

Zeer tevreden. Snelle levering. Goed verpakt.

Hengel besteld en niks op aan te merken, snel binnen en goed verpakt.

Zeker voor herhaling vatbaar. .Netjes geleverd binnen de aangegeven tijd.

Heel correct

Volgende dag geleverd doosletters gevraagd

goede rappe levering!

Ik had een hengel besteld en was allemaal goed en optijd geleverd!

Weiland 1

6666MH Heteren