Snel geleverd top

Ok

Alles supper ok

Prima spullen

De visspullen die ik zocht waren te koop, snel besteld en ontvangen

Snel geleverd en alles goed en netjes Prima spullen

Prima webshop

Ik bestel altijd bij deze webshop mijn visspullen (voornamelijk roofvis). Ze hebben altijd een goede voorraad en ze leveren erg snel.

Snel en correct geleverd, prima service en ruime keuze!

Goeie service,snelle levering en vele keuzes op vis gebied

Goede en snelle hengelsport shop.

Ik kwam toevallig terecht op de site van TackleShop.nl, ik was echt overdonderd door de enorme keuze aan hengelsport materiaal en dit aan heel mooie prijzen. Bestellen uit de shop gaat heel eenvoudig, alsook betalen door de vele mogelijkheden daarvoor voorhanden. Eenmaal besteld en betaald gaat TackleShop.nl voor jou aan het werk en de volgende dag worden jouw items prima verpakt en netjes aan je deur afgeleverd.

Correcte levering!

Heel snelle en correcte levering, binnen de 48uur naar België! Top!

Prima volgens verwachting

Snelle levering prima product

Alweer een supersnelle levering, heel goed verpakt, klasse! Jullie zien mij terug!!!

Lees bovenstaande regel!

Kan niet anders zeggen TOP

Vandaag besteld morgen gegarandeerd in huis

snel geleverd

snel en netjes geleverd

Grote aanbod en snelle goede levering.

Meerdere spullen besteld oa een nieuwe hengel . Alles netjes op korte termijn geleverd , hengel goed beschermd en netjes aangekomen.

Goede prijzen en service

De spullen die ik besteld had waren steeds snel binnen. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Kortom een mooi assortiment aantrekkelijk geprijsd en goede service Zeer tevreden

Perfect!

Goede site, overzichtelijk. Goede prijs, artikel verhouding. Goede berichtgeving over verzending. En steeds even een goede tip!!!

top!

Bestelling was snel verzonden maar helaas kwam Post NL met een melding dat de levering was vertraagd....dus helaas niet kunnen vissen met de nieuwe spullen in het weekend

Prima, bestellen en de volgende dag bezorgd, top@

Heel prettig.

SUPER

Eerste keer besteld bij TackleShop. De Deeper was er het goedkoopst op internet. De bestelling was keurig verpakt en op tijd!

Snelle levering aan de juiste prijs

Levering zoals beloofd. Item gevonden hetgeen elders heel moeilijk te verkrijgen is. Tot de volgende.

prima top

Was prima, Snel geleverd. Bedankt

Topper

Maar doe er altijd een beschrijving bij die moest ik zoeken op internet YouTube

alles top

top kwaliteit producten snel verzending

Keurig en goed verpakt zeer snel geleverd op juiste tijstip .produckt na verwachting .dus zeer betrouwbaar goed befrijf

Weiland 1

6666MH Heteren