Good

Good

Geweldig.

Ik vond het super dat ik direct via mail kon reageren op mijn bestelling die ik geplaatst had, voor alles in oranje antennes te hebben op de bestelde dobbersen kreeg snel reactie dat dit in orde kwam. Ik vond bij de bestelling niet de keuze voor oranje of groene antennes of ik had er misschien naast gekeken. Maar ik ben nu wel content van mijn bestelling en de goede diensten, groetjes Patrick.

Fantastisch!

Altijd zeer tevreden van de dienst van deze mensen,hele goede service en een sterke aanrader met scherpe prijzen en een grote keuze..Bedankt Guy uit België.

lekker snel geleverd.

Al meerdere keren hier gekocht. Wat voor mij belangrijk is bij internet shopping, is communicatie en levertijd. Product omschrijving minder belangrijk want meestal weet je vooraf wel wat je besteld. Wanneer je een product niet kent maakt het mijn inziens niets uit of je dat in een fysieke winkel koopt of bij internetshop. Ik ben i.i.g. een tevreden klant van Tackeshop

Correct

Snel en goed geleverd goed werkende site TOP

Webshop met uitmuntend voorraad beheer.

Mega assortiment. Snelle levering, voorraad webshop klopt 100%. Daarom bestel ik voortaan bij Tackleshop.

Onderlijntjes en e.d. besteld. Keurig verpakt en vlot geleverd

Zo simpel kan het zijn.

Zag de vermelding " beste roofvis winkel" dus even gekeken wat er in de aanbieding was. Prachtig aanbod van top materiaal. Snelle levering en goede communicatie daarover.

picobello

Pakje in goede orde ontvangen. Keurig verpakt. Zal zeker vaker iets bestellen.

Snelle en perfecte levering.....

Snelle en perfecte levering zelfs binnen minimaal voorziene leveringstijd

Goeie hengelsportwinkel

Mooie spullen voor een goeie prijs, levering zoals afgesproken en spullen op een juiste en goede manier ingepakt.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Bestelling ging heel makkelijk. Levering was zeer snel.

Top winkel

Goed service en fast delivery

Als beloofd!

Snel besteld, snel geleverd!

Snel geleverd en de prijs kwaliteit super. En onzettend goede aanbieding.

Vaak vooraad , dus niet misgrijpen Toppie

Correct !

Levering meteen, en omdat het niet paste een toegezonden code terug gezonden en correcte afwerking . TOP !!!!!!!

Prettige service, inclusief tipshoe het product te gebruiken.

Erg prettig. Duidelijke foto's, beschrijving en mail met tips.

Heb het als prettig shoppen ervaren, was allemaal heel duidelijk, goede producten.

Netjes op de hoogte gehouden En alles zat netjes verpakt

TOP

Juiste artikelen, afspraken nagekomen, snelle levering

Vlot en een goede prijs

Snelle levering en een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Gewoon goed

Is gewoon goed

Komen de afspraken goed na

De bestelling geplaatst . En duidelijkheid wanneer je bestelling aankomt etc. Groot aanbod

Vlug bezorgd en mooi materiaal!

Prima voerkorfen,blijven perfect op de plaats liggen top!

Weiland 1

6666MH Heteren