Correct

Eerlijk en snel zoals beloofd

Gewoon goed

Snelle levering.

Snel besteld en snel ontvangen

Duidelijke website, snel besteld en snel geleverd.

Prima.zonder problemen!

Snelle levering, juiste artikel

Duidelijke website met goede informatie. Levering volgens afspraak, kortom prima!

Snel in huis en de juiste spullen, tegen een goede prijs.

Dikke prima!

Mooie spullen, goed verpakt en snel binnen!

Prima webshop

Onderdelen die ik zocht waren allemaal op voorraad en het was zeer overzichtelijk. Omschrijving van de producten was prima Verzending ging goed tussen de aangegeven tijdstip bezorgd via post nl. Pakket onbeschadigd ope gemaakt en alles zat er netjes in. Ben zeer blij met mijn bestelling.

Goeie prijs/ kwaliteit en snelle levering

Hele goede webshop

Tja wat moet ik er over zeggen. Het is een goede webshop, en een hele goede service.

De bestelling was compleet en snel geleverd Ze doen wat ze beloven Chapeau!

Ik had een werphengel besteld. Deze werd snel en goed geleverd. Een aanrader dus.

Alles zoals het moet.

Mijn bestelling mooi op tijd. En alles zoals ik gevraagd heb.

Bij mijn laatste bestelling zaten 2 beetmelders. 1 van de beetmelders gaf al snel de geest. Nadat ik een mailtje kreeg dat ik op een kadeautje kon rekenen bij mijn volgende bestelling, heb ik Tackleshop medegedeeld dat de beetmelder reeds stuk was. Ik kreeg heel snel reactie van de klantenservice dat ze een nieuwe beetmelder hadden opgestuurd en dat ik de kapotte mocht houden voor onderdelen. Wat een prima service. Vandaag heb ik hem gelijk op de steun gezet en heerlijk gevist. Wat is het toch een prachtig geluid als de melder gillend aangeeft dat er een karper gepakt heeft. Dank je wel Tackleshop.

Gewoon goed

Goede prijs / kwaliteit verhouding,snel bezorgd

IK ben zeer tevreden binnen 24 uur geleverd en prima verpakt .

Ik ben zeer tevreden binnen 24 uur geleverd en prima verpakt .

In één woord; TOP !

TOP!!!

Heel tevreden me

Goed service,kwaliteit en de prijs, ik ben heel tevreden me

gewoon lekker vlot geregeld

de volgende dag in huis

Snel

Bestellen via site ging goed en was duidelijk , het was snel in huis. Het materiaal helemaal top. Alles klaar voor mijn trip naar noorwegen.

Zeer goede adviezen

Producten snel geleverd. Goede service.

PERFECT VOLGENS PLAN

Kan niet beter en een vriendelijke driver

Om 16,15 uur alles besteld en de andere dag om 16,06 alles onbeschadigd en correct geleverd .

Een keer een nare ervaring gehad , Post.nl had de verzending kwijt gemaakt , dit alles heel netjes door Tackleshop,nl opgelost , dus waarom geen 2de keer bestellen , bestelling gedaan van meerdere producten , dit allemaal netjes verpakt verzonden en binnen 24 uur de andere dag allemaal in huis .

Een top zaak hebben jullie

Ik bestel wel vaker bij jullie altijd netjes verpakt nooit problemen gehad

Niks te klagen .helemaal goed

Bestelling goed gegaan.spullen snel bezorgd.en goedkoop

Weiland 1

6666MH Heteren