Niks te klagen .helemaal goed

Bestelling goed gegaan.spullen snel bezorgd.en goedkoop

Goed en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel en goed geleverd

Prima producten

Prima producten en snelle levering

Redelijk

Bestelling netjes geleverd. Nette website. Alleen communicatie via email, wat soms zeer stroef verloopt, vindt dit niet passen bij een webshop. Probleem kan sneller opgelost worden via telefonisch contact in plaats via email.

Gewoon goed

Snelle afhandeling

Geslaagd, maar...

Materiaal en levering: uitstekend. Alleen heel jammer dat er op de dobbers geen rubbertje was om de lijn vast te houden.

snel en professioneel

top shop,

kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling

Snel, betrouwbaar, voldoet aan mijn verwachting en zonder fouten. Top bedrijf om zaken mee te doen,.

Top. Aanrader.

Snelle afhandeling en levering en goede kwaliteitsvolle produkten. Veel keuze en verschillende merken. Leuke ervaringe deze winkel

Fast delivery and nice stiff

Snelle goed levering

Leuke spullen en niet al te duur, en netjes op tijd geleverd.

super snel geleverd en voldoet aan alle wensen

hele fijne webshop, zeker als je op korte termijn tackle in huis wil hebben. zeker niet mijn laatste bestelling

Mooie site en goed geinformeerd.

Netjes afgeleverd

Keurig snel geleverd

Snel geleverd tot nu toe zeer tevreden

Super snelle levering.

De bestelling was sneller geleverd dan ik had verwacht, top! Ook komt het omschreven product overeen met het geleverde pakket.

Prima levering

Artikelen zijn perfect verzonden. Goede info over de bezorg procedure. Als ik weer visspullen nodig heb dan bestel ik weer bij deze winkel.

Zoals aangegeven

Geen vuiltje aan de lucht, exact zoals aangegeven. Prima kwaliteit en op tijd geleverd.

Altijd leuk om met jullie zaken te doen,zeer tevreden.

Prima waadpak!

Voor geocaching wilde ik een waadpak, omdat mij vorige lek gegaan is. Het bestelde neopreen waadpak werd snel en goed verpakt afgeleverd en voldoet prima aan de verwachtingen.

Netjes geleverd

Hetgeen ik besteld had is netjes en vlug geleverd. Een aanrader !

Ruime keuze, goede prijzen, alles word snel verzonden en de klantenservice is top. Altijd een vriendelijke en snelle reactie!

Alles is correct op tijd aangekomen.

Ik heb een goede ervaring met TackleShop. Alles is correct op tijd aangekomen.

Snel bezorgd

Weiland 1