Volgens afspraak

Super!!

Snel en vakkundig afgeleverd super!!!

Snelle verzending

Voor herhaling vatbaar

Kwaliteit prijs verhouding is goed

Prima prima

Keurig en snelle afhandeling en bezorgd ga,zo door

eerste keer via tackleshop besteld

kan niet anders zeggen dat alles perfect is gegaan. hik wel tegen de verzendkosten aan maar dat weet je..

Hele goede webshop

Groot assortiment, snelle levering en de afhandeling in de webshop is perfect geregeld. Overal is aan gedacht zoals mogelijkheid om later nog iets toe te voegen, duidelijke aflevermogelijkheden etc. En handige tips via de mail.

Top geregeld!

Mijn bestelling is vlot en compleet geleverd!

Goede levering

De ene dag besteld andere dag in huis netjes verpakt

Geweldige snelle service

Op tijd geleverd en netjes ingepakt.

Bestellen gaat heel gemakkelijk en de levering is ook super snel fedaan

Goede snelle service.

Goede snelle service en mooie producten. Alles netjes verpakt.

De spullen kwamen snel. Daarnaast kreeg ik een mail met instructie over shads. Leuk!!

Dure zaak, 3 dagen na mijn aankoop was de molen € 15 afgeprijsd en toen wel goedkoop, was niet over

Goede producten, maar zeker niet de goedkoopste. Volgende keer beter uitzoeken op verschillende sites!

Goeie ervaring

Molen en toebehoren snel na bestelling ontvangen. Kort na bestelling waren de molens in de aanbieding. Klantenservice hierover geïnformeerd en kreeg een korting op de volgende bestelling. Dit hadden ze niet hoeven te doen maar deden het wel. Ben hier zeer content mee.

dobbers met led gekocht, werken heel goed.

Superrr

Gewoonweg super

Onjuist artikel geleverd

De bestelde artikelen werden snel geleverd. Echter was er op de site een verkeerde afbeelding geplaatst van een product. Hierdoor kreeg ik iets anders dan dat ik besteld had. Dit zou gecompenseerd worden echter volgt er geen reactie meer vanuit Tackleshop. Nu heb ik een product dat ik niet besteld heb maar wel voor betaald heb. ******************* Tackleshop heeft contact opgenomen en het vervolgens netjes opgelost.

Uitstekend!

Bijna door mij gewilde artikelen op voorraad.

Vlotte levering

Vlotte levering, tevreden van het product.

Snel geleverd klasse

Zoals aangeven wat ik besteld heb wordt snel geleverd.

Ben zeer tevreden

niets op aan te merken vlot en correct.

1e keer iets besteld. Vlot en correct afgehandeld

Weiland 1