Heel goede servic

Heel goede servis

Duidelijke webshop, produkten besteld, betaald en werden snel bezorg, niks mis mee Mvg Patrick de Beijer

Keurig verpakt en tijdig ontvangen

goed, maar kan nog beter

Produkten zeer tevreden mee. Wat wel jammer is, dat als je een vraag stelt je geen correct antwoordt krijgt. Volgens de site kun je met Paypal betalen. Navraag bij Tackleshop geeft aan dat je dan voor handmatig betalen moet kiezen. Dat heb ik gedaan maar ook dan geen PayPal mogelijkheid. Haal het logo weg als je die optie niet hebt of geef de klant de juiste informatie.

Bestelling snel geleverd.

Bestelling binnen 1 dag geleverd. Top!

Top service!!

Zeer snelle levering van mijn forellen blinkers!!

keurig

bestellen was makkelijk, leveren op tijd en alles zat erbij, niks op aan te merken.

Gewoon goed!!!

Super snel en correct geleverd

Alle bestelljngen die ik tot nu toe gedaan heb zijn snel en correct geleverd. En het spaarsysteem ook leuk heb er al leuke spullen voor gehaald.

Duidelijk op de website en plus punt is bij het bestellen van Shads krijg je meteen de keuze van loodkopjes en haak keuze TOP

Helemaal top

Snelle levering alles compleet

Super goede ervaring

Heel erg fijn alles compleet en super op tijd

Gewoon goed

Spullen snel en goed geleverd

top

top

Alles perfect

Mooie spullen en zo snel geleverd

Toppers zijn het.!!! Ben er blij mee.!! Ga zo door, en bedankt..

UITSTEKEND!!!

Helemaal perfect alles was compleet niks kapot of beschadigingen en snelle levering ofterwel helemaal perfect!

Super , snel en correct geleverd

zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Tackleshop is een professioneel bedrijf. Verschillende visspullen gekocht van goede kwaliteit. Bij 1 product een probleem, volgende dag het product vervangen.

Mijn Eerste bestelling bij tackleshop.nl verliep goed.

Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb bij tackleshop.nl Deze bestelling verliep vlot en correct. Dus in de loop van de tijd als wij weer wat nodig hebben zullen we niet schromen om hier weer wat te bestellen!

Uitmuntend

Snelle levering, alles keurig verpakt en dat voor een nette prijs.

Morgen huis is niet waar twee dagen later

Op een uitstekende manier verpakt. Complimenten daarvoor

Keurig netjes!

Naast dat mijn hengel keurig netjes verpakt bezorgd werd kreeg ik ook tips en cons over hoe de hengel te behandelen. Nu wist ik 90% wel maar erg informatief om erbij te sturen! Ook de bereidheid en mogelijkheid om vragen te stellen waardeer ik erg. Maakt het allemaal een stuk persoonlijker!

Snel en op tijd geleverd

Voor de eerste keer bestelling gedaan.. Artikelen werden snel geleverd als belooft. Ben erg tevreden met de geboden service.

Gekregen wat ik besteld had, goed verpakt

Weiland 1

6666MH Heteren