Betrouwbaar

Al duurt de verzending wat langer , alles wordt netjes en goed ingepakt geleverd. Prima producten. Beetje onduidelijk wat er wel of niet op voorraad is.

Goede communicatie vooraf over levering g

Goede communicatie vooraf over tijdstip van levering

Zoals altijd een geweldige service

Ik vind tackleshop voor iedere visser een aanrader. Alles wat je maar wilt hebben is er

Helemaal supah

Tis een pracht

Snel en goede service

Veel keuze op de site en leveringstijden zijn ook heel goed met veel informatie over wanneer het ongeveer zal geleverd worden

Prima ervaringen met TackleShop

Goede firma met uitstekende service.

Zeer snelle levering en alles netjes verpakt

Aangezien dat dit de eerste bestelling was kan ik er nog niet zoveel over vertellen maar voor deze eerste keer alles netjes geregeld Zal beslist niet de laatste keer er zijn dat ik er weer wat bestel Groet Nico vianen

Visspullen voor de vakantie

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop . Zeer goede kwaliteit.

Bestelling volgende dag geleverd En precies wat ik bestelde

Een echte shop op vis gebied.

Een snelle service,en op alle fronten thuis op vis gebied.koop er al mijn vis spullen.

Proper geleverd

Goed matriaal en goe service, anders moet ik km ters ryden om a viswinkel te vinden en ze moeten het ng liggen hebben ook, dus via julie....artikellen bij de fleet

Precies zoals het moet

'Vandaaag besteld, morgen in huis'

Bestelling snel en correct geleverd

Netjes en snel de producten ontvangen.

Goede prijs,veelbkeuze

De goedkoopste met wat ik nodig had en binnen 24 uur had ik het al in huis,helemaal top!

Top winkel

Snelle levering ga hier zeker weer bestellen

Snelle levering.

Een aanrader voor iedereen!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Supersnelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending. En de aftersale nieuwsbrief hoe je een aangeschaft product gebruikt, echt top!

2 mooie molens

top materiaal en snel geleverd

Prima sort

Mijn bestellingen worden snel bezorg. Fijne shop, en goedkoop. Mijn klein mareriaal haal ik altijd hier en elke twee jaar mijn biggame spullen voor Curaçao of de Bonaire.

Heel goed en snel geleverd goed bedrijf

Ik zou zeggen kopen daar

Snelle levering. Goede prijzen.

Weiland 1

6666MH Heteren