Nog meer visspullen voor een leuke prijs

Al een paar jaar klant van TackleShop maar afgelopen jaar door omstandigheden iets minder omdat vissen er even niet inzat. Nu weer helemaal terug en zag dat TackleShop nog meer producten erbij gekregen heeft. Ook de blogs zijn enorm handig en zeker voor een beginnende visser.

Ruime keuze

Fijne vistas

Snelle verzending, spullen goed verpakt

Heel goed!

Zeer goede service

Bestelling,betaling,levering alles correct en op tijd afgeleverd.

Snelle levering en goede service,

Zeer snelle levering en product conform website.

Snele levering en producten conform de website !

Goede snelle levering

Goede snelle levering. En voldoet aan alles wat er van guru verwacht wordt kwaliteit spullen

Makkelijk bestellen. Prima prijs. Snelle levering. Goede service.

Goede 1ste ervaring, Snel geleverd, knap ingepakt ! Niks mis mee !

Always good service

I like to use Tackle Shop as they have a great choice of tackle. I’ll be continuing to use them in the future. Also caught some nice perch on the lures I bought.

Gewoon goed

Prima in orde andere dag al in huis dus helemaal niks te klagen dus gewoon goed

Het materiaal werkt erg fijn bij het verwerken van mijn delica-kralenwerkstukken. Een snelle levering. Dus al met.al een topprodukct. Groetjes en rot een volgende keer. Jet van den Broek Helmond

Maken hun belofte waar

Goed en overzichtelijk, zelfs voor een internet lerk als ikke. De bestelling makkelijk en oveziichtelijk te plaatsen, binnen 24 uur in huis (Texel)... Als onze plaatselijke viswinkel het niet heeft, weet ik waar ik moet wezen....

Gewoon goede ervaring, bedankt!

Gewoon goed

Alles verliep zeer vlot

Door grote drukte kon mijn bestelling niet op tijd bij mij raken en dan hebben ze deze op een zondag nageleverd!

Vertrouwd goed

De bestelling gedaan, direct een berichtje terug en snelle levering. Prima service dus, zoals ik gewend ben van TackleShop, voorheen Visdeal.nl. Ik zou 5 sterren geven als levering gratis zou zijn bij 50 euro of min der. In mijn buurt is geen goede viswinkel en als je dan wat nodig hebt moet je wachten tot je voor 75 euro kan bestellen of het wordt weer te duur. Tja kleine beurs hè

Topbedrijf snelle service

Bestelling is keurig verwerkt en snel verzonden. Echt een aanrader!

Alles correct en op tijd.

Ben goed tevreden alles klopt altijd.

Snelle levering van schitterende hengel

Was op zoek naar een mooie spinhengel voor mijn zoon. Voor een heel schappelijke prijs bij Tackleshop gekocht. Werd zeer snel geleverd en in perfecte staat. Andere materialen die ik had besteld waren ook van goede kwaliteit. Dank jullie wel.

Prettig contact en garantie goed geregeld

Al meerdere jaren bestel ik mijn spullen voor het roofvissen via deze website. Tot nu toe zijn de spullen altijd keurig op tijd en netjes verpakt afgeleverd. De communicatie over de verzending via de e-mail is ook fijn. Een goede webshop onderscheid zich van andere webshops door een goede garantie en service. Het is lastig dat je niet kan bellen, maar recentelijk hebben ze me wel erg prettig geholpen. Helaas kende een geleverde hengel waarschijnlijk een productiefout. Dit wordt keurig opgelost door mij een nieuwe hengel te sturen. Klasse tackleshop!

overzichtelijk en ruim op tijd geleverd

yumi yumi yumi. zeker when dhers mony. persoonlijk zie ik het als een goede investering.mooi spullen met goede uitleg geef ze daar voor dan ook een wijfie . YouTube filmpje dikke 5+++

Fantastisch, snelle levering

Fantastisch, snelle levering.

Bestelling gedaan van artikel dat niet op voorraad was. Binnen de beloofde termijn geleverd in België. Goed verpakt. Goede ervaring voor de eerste keer dat ik iets op tackleshop koop. Een aanrader.

Slechte kwaliteitscontrole

Helaas heb ik de bestelde Shimano Stradic FL 1000 moeten retouneren omdat de slingerknop stroef was. Kan gebeuren zou je denken. Helaas was Tackleshop.nl van mening dat er niks mis was met de molen en moest ik zelf de retourkosten betalen. Ik heb meerdere Shimano molens, zoals een Stradic FL C3000 en molens uit een hogere, maar ook een lagere prijsklasse, al deze molens lopen gewoon soepel. Erg teleurstellend dus, voor mij was dit de laatste bestelling bij deze winkel.

Alles correct

Artikelen pasten niet. Per omgaande mijn geld terugkregen.

Weiland 1

6666MH Heteren