Snelle levering en top service

Snelle levering van de spullen. Bij vragen snelle reactie en zeer goeie tips en uitleg!

Supergoed!

Prima communcatie, heel snelle levering, kortom precies zoals het hoort.

Super,snelle levering

snelle levering en netjes verpakt

Hebben alles in huis en snel geleverd.

Je moet even goed zoeken op de site, omdat ze gewoon heeeel veel producten hebben. Uiteindelijk alles kunnen vinden en zal ook zeker terug blijven komen bij tackelshop

Snel en degelijke levering

De afgelopen periode 2x een hengel besteld, deze was keurig verpakt en kwam binnen de beloofde termijn. Hoewel nog geen gelegenheid te hebben gehad om het materiaal uit te proberen, ziet het er goed uit.

Snel en compleet

Snel en compleet

Geweldig assortiment, snelle levering, UITMUNTEND website met uitleg en tips!

Ik kwam op Tackleshop terecht wanneer ik zocht achter een nieuwe baitcasthengel en reel. Bovenaan de lijst van de zoekactie in google "online hengelsport" kwam tackleshop.nl te staan. Ik was meteen onder de indruk van de overzichtelijke website en de promoties die zo aanboden. Snel vond ik waar ik van droomde om mee te vissen (Abu Garcia Svartzonker X Combo Cast). Ik heb nog getracht om te vergelijken met de andere webshops maar kwam steeds terug naar mijn eerste keuze. Prijs, assortiment, online advies zijn hier niet te kloppen! Na het bestellen kreeg ik mijn producten nog geen 24h later thuis geleverd. Zeer degelijk verpakt. Ik wil ook even benadrukken dat ze over ongelofelijk veel online advies beschikken op hun website! Dit gaat over bv, welk product het beste bij jou past, hoe spoel je draad op, wanneer en hoe het beste vissen op de vissoort die je mikt enz... eindeloos plezier en interssante weetjes. Nog nooit heb ik zo'n complete website mogen ervaren. Voortaan bestel ik enkel nog op Tackleshop.nl! Zeer tevreden klant die zeker nog terug gaat bestellen en die deze website gaat aanraden aan de collega's vissers.

Eerste aankoop met grote tevredenheid !

Als roofvis-liefhebber vis internet bij TackleShop.nl terecht gekomen, geweldig assortiment voor interessante prijzen, makkelijk te bestellen en levering binnen één dag, zeer tevreden wat uitnodigt om meer te shoppen @ TackleShop, waarvoor dank … Theo Markus / Brielle

top service

Mijn bestelling was zoals beloofd en volgens de gemaakte afspraken afgehandeld. Mij bestelde producten voldeden mijn verwachting helemaal.

Alleen de mail dat er nog niet betaald was terwijl ik kado bonnen had ingevoerd was ff schrikken. Gelukkig goed opgelost

Helpen stap voor stap, top plek voor de beginner.

Had een kapotte top waar een ring in het oog ontbrak en gewoon met communicatie via mail is dat opgelost heb hem wel nog niet ontvangen maar ben vol goede hoop . Alleen hoop ik natuurlijk dat dit geen voorbode is voor deandere ogen aangezien ik niet zo veel met de boot mee ga zal ik moeten afwachten en anders horen jullie het vlug Gr gino

vlot geregeld, het bestelde gekregen ,goede kwaliteit

alles gewoon top!

Altijd correcte levering

snel geleverd

Prima materiaal snel geleverd en zeer goed verpakt.

Goede en snelle service,voor mooie prijzen.

Snelle levering. Goede service

goede voorraad beheersing, snelle leveringen en zeer klant vriendelijk

TackleShop onderhoud ook contact met met klanten na leveringen. Wat ik mooi vind is dat men met suggesties komt om je technieken te verbeteren met gekochte materialen.

Perfect in orde en zeer snel geleverd.

Perfect in orde en zeer snel geleverd.

Conform verwachting

Alles klopte, zoals het hoort.

Feeder future

Ik ben heel tevreden over deze feeder ik heb al mee gevist hij is superstrak om mee te werpen en zeker als er veel wind is voor deze prijs is een aanrader! Ik zou deze aan anderen aanbevelen

Complete bestelling snel geleverd

Op 1 onderdeel na , madenplaksel, de complete bestelling kunnen plaatsen. Voer korfen haken en nog wat andere spullen. Volgend jaar weer een nieuwe bestelling !

Bestelling was prima

TOP

Goed verpakt en snel in huis. Uitstekend

Snel en correct. Gemakkelijke manier van bestellen.

Duidelijk, goede.prijs kwaliteit

Weiland 1