Goede kwaliteit, grote sortering en razendsnelle levering tegen prima prijzen

gewoonweg geweldig

mijn ervaring is zeer simpel te omschrijven en dat is op zondagavond besteld en dinsdag werd het al geleverd dat noem ik een super service

Keurig bezorgd

Bestelling snel geregeld en keurig netjes bezorgd in een deugdelijke verpakking. Via mail de bestelling kunnen volgen. Levering binnen een vooraf aangekondigde tijdslot. Top!

Goede levertijd en goede mails met informatie.

Smooth, fast en producten zoals beschreven

Een mooie store met veel keuzes. Klant vriendelijk website overzichtelijk in gebruik. Prijzen zijn een beetje aan de hoge kant in vergelijking met de Amerikaanse markt. Chinese producten die wat aan de hoge kant zijn, maar als je kwaliteit wilt dan ben je hier ook op het juiste adres en daar zijn de prijzen meer aangenaam. Daarnaast komt dan ook de gratis verzending bij wanneer je voor 75 euro of meer besteld. Ik ben niet een man van bundles, dat geeft alleen maar aan dat ik teveel voor ėėn product betaal. Communicatie wordt op een klantvriendelijke en professionele manier gedaan. Een website zoals het hoort, mooi design, ouderwets goed. Snelste verzender tot nu toe dat komt ook door de goede samenwerking met postnl. Ik ben zeer tevreden met mijn gekochte producten. Zeker aanbevelen. 5 sterren en een vaste klant in the maak.

Perfecte service!!!

Zeer correcte winkel. Zoals ze beloven vandaag bestellen voor… morgen geleverd! Chapeau

Snel besteld snel ontvangen

Ben een terugkerende klant, altijd conform verwachting.

goede afhandeling en snelle levering

goede en snelle levering

Altijd goed ga zo door

Tot nu toe altijd goed Mooi aanbod snel verzonden En brievenbus pakketjes vind ik echt een pre

Goede kwaliteit en zeer snelle levering

Artikel uitgezocht en besteld, Gekregen artikel van goede kwaliteit met een hele snelle levering. Artikel was keurig goed verpakt, Top!

Snel en correct

Snel geleverd. Zoals een bestelling hoort te verlopen

Zeer snelle en correcte levering

Fijne ervaring net juiste communicatie rn snelle kevering

Zoals beloofd snelle aflevering van het bestelde produkt.

Bestelling (lion torpedo trout, super hengel) netjes en stevig ingepakt.

Gewoon heel goed

Goede levering mooi snel en correct had alleen iets verkeerds besteld

Een prima webshop!

Was een klein artikel vergeten te bestellen. Werd na één mailtje nageleverd, ook nog zonder kosten voor mij. Dat noem ik nog eens service!

strandset super goed en netjes geleverd

de strandset die je zelf naar eigen keuze kon samen stellen , heb een langere hengel en een zwaardere molen gekozen. binnenkort masr eens testen.

Producten zoals beschreven staat, snel geleverd

Supersnel

Prima, besteld en een dag later in huis

Prima! Lekker snel, precies gekregen wat ik besteld had.

Goed.

Vlotte levering, keurig verpakt

Klantgericht en kwaliteit!

IK BEN TEVREDEN

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen, alles was in orde met de artikelen die ik had besteld, dus ik zal jullie bedrijf aanbevelen aan anderen, geweldig!

Zoals altijd alles inorde.toppie

mijn bestelling was werkelijk heel snel en compleet geleverd

Zeer snelle service

Prima geregeld