Nog geen ervararing

Heb me produkt nog niet binnen gehad !! Is al 4tot 5 dagen geleden besteld mvg Elroy Thijsse

Nog geen ervararing

Levering was wat moeilijk op te volgen vanuit Belgie maar dat was Post NL waar de tracking site alleen voor NL lijkt vlit te werken. Product is alvast uitstekend

Bestelling werd zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Gekozen voor Tackleshop vanwege zeer ruime keuze in gevlochten lijnen en pluggen. Had oa vislijn besteld. Als ongevraagd extraatje een mail ontvangen over hoe het beste een vislijn op te spoelen. Had dit met gevlochten lijn niet nodig maar toch héél attent.

Snel besteld maar snelle levering valt tegen

Bestellen gaat snel maar snel leveren gaat helaas minder snel.

Goede spullen

Snelle levering Super verpakt

Helemaal top, de hengelhoes.

Ziet er goed uit met ook veel vakjes met ritsen! Zeer tevreden mee bedankt!!

Erg tevreden !!!

Top !!!!!

Klein vis materiaal besteld, zeer goed verpakt top

Een top winkel

Vă multumesc

Am cumparat ce am dorit

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Alles is makkelijk te vinden op de site en het bestelproces is simpel te doorlopen. De bestelde artikelen worden snel en goed geleverd.

Prima verzorgd en snel geleverd

Alweer zeer snel geleverd en alles keurig verpakt. Als je weet wat je wil is dit een super goede manier.

1e ervaring is een goede ervaring!

Mooi snelle levering. Producten zien er goed uit en vooralsnog ook kwalitatief goed. Zoon is er al mee aan het vissen. Dus zeer tevreden!

Topprodukten tegen een eerlijke prijs en daags na mijn bestellin netjes verpakt bezorgd.,

topprukten tegen een eerlijke prijs. Vlotte leverning. Prima. Ben nu bezig om een 2e bestelling klaar te zetten voor verzending !

Snelle levering en alles voorradig

Snelle levering en alles voorradig

ben tevreden

tijdige en accurate update over status van bestelling, missende artikelen bijbesteld, telefonisch contact mogelijk en duidelijke info daarbij. Levering t&t code, zoals et hoort.

Goed en betrouwbaar

Je bestelt hier eenvoudig en voor een scherpe prijs je spullen. Afhandeling is snel en spullen zijn goed verpakt. Gewoon uitstekend dus!

Goede webshop

Correct en onbeschadigd

Zag mijn favoriete kunstaas, meteen besteld en betaald en 2 dagen later in huis. Prima service!

Super webshop!

Goed assortiment, snelle levering, leuke aanbiedingen en wanneer nodig een uitstekende klanten service.

Correct geleverd.

Snel en correct geleverd. Ongeschonden verpakt. Prima, bedankt.

Makkelijk besteld, snel verzonden

Makkelijk besteld, Snel verzonden. Precies zoals een webshop hoort te zijn

Weiland 1

6666MH Heteren