Uitstekend!

Snelle service. Belofte nagekomen!

Gewoon fantastisch goed

Alles wordt steeds op tijd aangeleverd en wat ik koop is gewoon goed materiaal

Helemaal top.

Helemaal top.

Product was zeer snel afgeleverd, ik kon gelijk aan de slag met mijn Deeper.

snelle en goede service en ruime sortering

snelle en goede service en ruime sortering.

Slecht

Ik heb een kniptang van het merk foxrage van 28 cm lang bij jullie gekocht.Hij is mooi lang daardoor kan je veel kracht zetten .Maar bij het doorknippen van een stevige dreg zijn de snijvlakken van de tang al beschadigd.De snijvlakken zijn niet van gehard staal,daardoor direct beschadig.jammer ,een miskoop!!

Zeer tevreden van snelle en perfecte levering.

Zeer tevreden van snelle en perfecte levering. Pakjes werden zelfs geleverd op zondag.

10/10

Overzichtelijke website met de juiste info en veel keus qua kunstaas e.d. Daar bovenop nog zeer snel geleverd.

Zeer snelle levering

Aantal pluggen besteld voor 5 s’middags en de volgende dag werden ze al bezorgd.

Mijn aankoop voor een mooie prijs gekocht en zeer snel thuisbezorgt

Wat een geweldige webshop!

Perfecte levering, no nonsense en altijd de juiste spullen op voorraad! Ik ben groot fan van tackleshop en zal hier blijven bestellen <3

Top aanrader voor elke sportvisser

Prima service Snelle levering

Betrouwbaar en vaak meer keuze dan andere webshops !

Ik ben hier al velen jaren klant en altijd tevreden geweest ......nog nooit problemen. Het enige minpuntje is dat de prijzen vaak wat aan de hoge kant zijn.

snelle goeie verzending

email gehad terug op mij reactie vriendelijk en snel . alles keurig precies zoals ik had besteld . Maar onze ervaring met jullie is goed ook jongens uit onze visgroep zijn zeer te vreden. Bij ons staan jullie hoog in de Vasndel tot de volgende bestelling . Groetjes Harry en visgroep 2020

Bestellen en afgewerkt.

Volgens bestelling ook prima ontvangen.

prima service en goeie levering

Top snel geleverd

Top product voor goede prijs. En snel geleverd.

Simpelweg prima!!

Een bedrijf welke service hoog in het vaandel heeft staan,uitstekend!

Bestellingen waren direct leverbaar, snel verstuurd, prijzen zijn normaal.

Zeer snelle en prima levering

Makkelijk besteld snel geleverd.

Snel, Goed en duidelijk

Bestelling 2 dagen na gekocht binnen Prachtige kwaliteit en goeie prijzen Mooie hengel, doen niet moeilijk over retour echt helemaal top

Tackleshop reageert snel op vragen en of opmerkingen. Verder goede info. Mooie producten en aanbiedingen.

Mooie site en snelle levering .!

Teleurstellend

Verscheidene producten besteld, waaronder de albatros haakaanzetter, maar dat is gewoon 1 grote aanfluiting. De haak blijft niet klem zitten, dit geldt zowel voor haak nr 16 als haak nr 4(deze was voor referentie). Jammer maar helaas. Overige producten die ik besteld had waren overigens dikke prima

Weiland 1

6666MH Heteren