Ik weet niet wat ik er van moet vinden, ik hoop dat mijn bestelling goed wordt geleverd,,

Nou ik vind het niet prettig dat ik een e,mail krijg dat ik de betaling niet heb gedaan wat ik wel heb gedaan ,, kijk alles naar dan zullen jullie zien dat ik alles is betaald,,, Groet wwb,Veenendaal Bennekom

Producten zoals beschreven en super snel geleverd.

zeer tevreden met mijn bestelling.

diverse artikelen besteld. alles keurig verpakt en de volgende dag bezorgd. snel en accuraat. dat is echt niet overal zo helaas. topper.

Toppy

Uitstekend snelle levering top

Alles in goede orde ontvangen, alleen was Post NL niet van hun woord.... tijdstip van levering 3x aangepast geweest.....

TOP

De levering was erg snel! Het geleverde materiaal was prima! Alles in één woord: TOP

Gamakatsu jighaken besteld in 1/0 en 2/0

Waardeloos maten komen niet overeen met de Do It mallen Dit zou vermeld moeten worden op de site dat de maat afwijkt van Eagle Claw

Ik zoek een plug en die hebben jullie niet

Ik zoek de frisky7dr silver bleu orange 7 cm 9 gr

Zeer goede uitrusting, snelle levering, ik raad het aan

Spullen waren snel binnen netjes ingepakt

Prijs wS oke

Goede prijzen en snel geleverd

Super snel binnen. Goede prijs kwaliteit.

Alles is prima geleverd.

Alles word prima geleverd.

Zoals beschreven en Keurig optijd in huis

Ik zal zeker hier vaker een bestelling plaatsen. Ondanks ik het liefst in fysiek in een winkel kom.

Vlot verstuurd

Goede transactie geweest en vlot verzonden echter de omschrijving is slecht: Nylon zou transparant/white zijn en geen transparant/lichtgroenig.. Het nylon is van prima kwaliteit maar had het liever niet besteld ivm kleur. Het komt uiteindelijk wel op maar bestel nu niets meer, ik wil het eerst zien voordat ik voorgelogen wordt.

Super snel!

Voorraad op de website klopt, de volgende dag ontvangen

Alles top !

goed spul, snel in huis

Super snel geleverd

Een hele mooie molen

Goede ervaring.

Heb wat spullen besteld die op voorraad waren, betaald en volgende dag binnen.. Wat wil je nog meer?

Top bezorging

Top bezorging, netjes erna nog uitleg mail enz.

Top service!

Goede prijzen en uitstekende service! De producten zijn zeer scherp geprijsd en snel geleverd. Reageren vlot op de mails en eventuele problemen worden snel opgelost. Al meerdere keren besteld hier, bestel hier snel weer!

perfect.

Bijzonder snelle levering. Al met al zeer tevreden.

Snelle en correcte levering

goede service

voldoed volkomen aan de verwachting van het product

alles binnen een dag geleverd!

Goed verpakt zeer snel geleverd en alles uit voorraad. Dat gaan we vaker doen. Dit was mijn eerste bestelling bij Tackleshop. Aanrader.

Weiland 1

6666MH Heteren