Dienstverlening, zoals het hoort. Een tevreden klant !

Alles prima afgehandeld, zoals het hoort.

Top service!

Goede snelle service en binnen 2 dagen in huis.

top

smiddags besteld volgende dag in huis strakke hengel mooie prijs

Toppie

Mijn bestelling werd netjes en snel geleverd , goed verpakt om schade bij vervoer te voorkomen. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

prima service

goed geholpen en prima opgelost

naar zin

naar zin

Al meerdere malen een bestelling gedaan en iedere keer keurig op tijd bezorgd.Alles is netjes verpakt.Redelijke prijzen,en hele goede artikelen.

Top producten en vlotte levering

Al vaker spullen besteld bij Tackleshop. Fijne zaak.

Snelle levering en kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit materiaal

uitmuntend

uitermate tevreden lijn is super en de bezorging verliep ook snel thnx

Netjes en volgens afspraak geleverd

Prima spulletjes

prima product

goed product

Goed verpakt snel en op tijd geleverd

Fijne webshop, bestelling goed verpakt en netjes op tijd geleverd.

Zeer tevreden, snelle levering en een mooi goed product.prachtige perfect werkende spinners van DAM.(HEB ER AL INMIDDELS MEE GEVONGEN"BAARS").

Helemaal super

Duidelijke site en snelle verzendingen. Je wordt duidelijk op de hoogte gebracht. Top!!!!!

altijd leuke aanbiedingen

beste mensen, ik ben al jaren klant bij de tackleshop.nl, dus heb ik behoorlijk wat ervaring, met deze webshop, er zijn altijd leuke aanbiedingen, het assortiment is groot, de betaling, is zeer veilig, en je kan kiezen uit diversen, betalingen, het verzenden en het inpakken, wordt goed en snel gedaan, en dan de service, die is zo als het hoort, goed en snel opgelost, dus ben ik zeer tevreden, met deze gang van zaken.

het bestelde artikel voldoet aan alle voor waarden

het was voor mijn de eerste keer dat ik een visfoudraal bij tackle schop.nl iets heb besteld en de visfoudraal voldeed aan alle voor waarden..ik had het inderdaad de volgende dag al in huis via postnl,,en het is supper dat je het online kan bestellen,,ik beveel tackle schop.nl bij iedereen aan namens de heer jj kersten

super webshop.

Mooie website en zeer,snelle levering

Prettig en snel

Ruim assortiment, snelle service.

Ik bestel met regelmaat vismaterialen bij Tackleshop.nl. Ik ben erg tevreden over de ruime keuze de snelle service en zal er in de toekomst zeker weer bestellen.

Mijn 1ste bestelling gedaan. Alles goed verlopen en netjes aan gekomen.

Bestel regelmatig bij hun, prijs kwaliteit prima, en snelle levering, helemaal top

Goed en degelijk ingepakt en snel geleverd.

Perfect!!

Super snelle levering. Alles zoals beschreven op de site.

Weiland 1

6666MH Heteren