Super !!!

Snelle levering en niet duur

Goede en nette en snelle service. Goed verpakt.

Perfect verzorgd

Perfect verzorgd en snel geleverd

Super tevreden

Keurig mijn bestelling op tijd gehad. Goede site meen eerlijke prijzen. Kom zeker op deze site terug. Super tevreden klant erbij

Super!!

Website duidelijk en goed werkbaar. Levering snel en zorgvuldig verpakt. Goede prijs kwaliteit

Alles volgens afspraak gegaan

Netjes en snel alles volgens afspraak gegaan

Tevreden klant

Goede website en breed aanbod. Snelle afhandeling.

correct

IK zou graag meer duidelijkheid willen over de haakmaten ; Ik denk dat die verschillen per fabrikant. Groeten

Prima zo als besteld

Perfecte service

En snel bezorgt ...top

Ik kan het iedereen aanraden

Juiste bestelling, op tijd en netjes geleverd.

Prima koopervaring

Gemakkelijk bestelproces en orderbevestiging. Snel geleverd via PostNL. Fijn en begripvol e-mail contact na een vraag over de geleverde producten. Al met al een goede ervaring met Tackleshop. Aanbevolen aan nieuwe kopers!

Alles netjes optijd en zonder beschadigingen ontvangen

Ik heb een nieuwe tang besteld bij de tackelshop, het product was op voorraad en snel geleverd.

prima...alles de volgende dag in huis....

goed geregeld...alles binnen 1 dag geleverd...

Zeer snel geleverd

Product voldoet aan de verwachting

Geweldig assortiment vlotte setvicey

Website met meer dan voldoende goede merkartikelen. Makkelijk kiezen en bestellen en zeer vlotte correcte levering

SUPER

Was mijn eerste bestelling maar was vlot binnen en goed verpakt. Zeker dat als ik wat nodig ben en in de buurt niet kan krijgen even op de site van jullie ga kijken.

Goede service.

Veel keus en snelle levering.

prima verzorgd maar €2 te hoge verzendkosten voor een brievenbus pakketje

verzending en product oke maar als aangegeven 2 euro teveel aan verzendkosten betaald voor een brievenbuspakketje!

Prima .. goed verpakt snel geleverd

Super perfecte service

Vandaag besteld en de dag erop in huis dus gewoon super.

Perfecte service

Nette service en snelle levering

Hopeloos getraineer bij de klantenservice

Ík bestelde een aantal artikelen waaronder een Spro doosje. Dit sloot niet goed, een van de sluit klemmen was “lam”. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice en op hun verzoek een videotje gemaakt. Dit konden zij niet ontvangen, anderen konden dit wel. Ik had geen behoefte om dit via andere mij onbekende kanalen te versturen. Ik heb het probleem duidelijk uitgelegd. De video maakte dit overigens niet veel duidelijker. Erg omslachtig allemaal en bijzonder klantonvriendelijk! Het gaat om een doosje van vijf euro maar kost een klant!

Snelle levering Mooi ingepakt Mooie goedkope prijzen

Weiland 1