Snel en correct!

Zeer gebruiksvriendelijke website,grote keuze , eerlijke prijzen....

Mooie website Goed overzichtelijk en groot assortiment De spullen die ik gekocht heb snel en goed verzonden Ik ben zeer te vreden en raad je aan ook een kijkje te nemen

Zoals gewoon altijd goed bij deze site thanks voor de snelle levering

vervelende ervaring vragen

best gegaan

Super snelle bezorging

De bestelling was volgende dag in huis zoals beloofd. Diverse spullen besteld waaronder hengel en molen. Ziet er goed uit. Nu nog uitproberen. Komt goed denk ik.

Spullen zijn top tackelshop ook top

Bezordienst is kut zonder reden zeggen dat t 2 dagen later opgehaald kan worden bij ophaalpunt Om er daar masndag middag achter te komen dat t paketje er zaterdag al lag best kut als je wilde vissen. Maar daar kan tackelshop niks aan doen

Ben wel te vrede , maar foedraal is te klein ,dus wacht nog even met geven van mijn review.

De bestelling is goed verlopen , maar de foedraal voor de hengels is te klein . nu steken mijn hengels er 30cm uit dat vind ik wel jammer . Ik weet niet of er een foedraal is die wel aan de lengte voldoet , ik wacht uw antwoord hierop af. voor de rest ben ik wel te vrede. Zou tackleshop nog niet aanbevelen , maar kan zomaar veranderen bij goede afhandeling van de foedraal. ben voor de rest echt te vrede over jullie afhandeling hoor.

Vlot en snel, dat wil ik wel!

Voorraad is voldoende naar wat ik zocht.

Doet wat er verwacht wordt

Snelle en correcte le levering. Materiaal zelf ook goed.

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Dobbers werken perfect zoals verwacht De breeklampjes daarentegen zijn er soms een paar tussen die na n uur weinig licht meer produceren

Besteld en snel geleverd precies zoals beschreven

Helemaal tevreden

Het was niet op voorraad wat ik bestelde en toch was het de 3de dag bij mij thuis. Dus ja hoe fijn is het om met zo’n winkel zaken te doen. Helemaal goed TackleShop

perfect geleverd

goed op tijd en netjes geleverd

Alles is uitstekend verlopen.

In deze duidelijke webshop, heb ik mijn bestelling makkelijk kunnen plaatsen. Alles is de volgende dag geleverd.

Correcte levering en kwaliteit.

Correcte levering volgens afspraak. Prijs-kwaliteit dik in orde. Een aanrader.

Zeer goed en snel

Alles wat besteld werd is snel en goed geleverd. Dit is zeker een aanrader.

super goed

het is mij zeer goed bevallen

prima geleverd het pakketje past jammer genoeg niet door de brievenbus dus de volgende dag maar opgehaald

Goede service en snelle levering.

Prima ervaring met Tackleshop.nl. De spullen werden snel en goed verpakt geleverd.

Heel goed!

Vlotte verzending en keurig verpakt

Snel en kwaiteit

Mijn bestelling voldoet aan mijn wens. Zeer goed kwaliteit en snelle levering. Tackleshop staat bovenaan mijn bestellijst voor visspullen. Twijfel niet mensen bestel bij Tackleshop.

Prima goed assortiment en vlot verstuurd

Voel mij als klant correct behandeld.

De website is volledig, overzichtelijk en informatief. De zendingen zijn snel en goedverzorgd.

Goede service.

Snelle levering, en goed spul. Toppy.

Weiland 1

6666MH Heteren