Goede service.

Snelle levering, en goed spul. Toppy.

goed en snel

Toppers !!!

Een nette service en een snelle levering !

Snel geleverd compleet en keurig verpakt. Top.

snel geleverd

makkelijk te bestellen en bezorgen de volgende dag , perfect

Alles netjes en snel ontvangen

Zeer snelle en prima levering.

Zeer snelle en prima levering.

Goede webshop en kan het een ieder aanraden

Webshop is perfect: Makkelijk bestellen en afrekenen. Communicatie na bestellen is top en artikelen waren snel geleverd. Artikelen waren goed verpakt en heb deze inmiddels ook in praktijk al gebruikt: het doet wat het moet doen en prijs/kwaliteitverhouding is perfect. Toppie!!

Alles heel goed geregeld

Top kwaliteit en snelle levering

Top kwaliteit, snel geleverd, degelijke prijs en mooi verpakt

Redelijk geprijsd, veel uitstekende info

Fijne webshop

Gewoon goed

De bestelling was mooi op tijd goed verpakt de prijs was ook goed de volgende keer kom ik langs

Snel en goedkoop.

Heb een Deeper Chirp+ 2 besteld. Voordeliger kon ik hem nergens vinden. Volgende dag mat Pakjes Gemak laten bezorgen bij de pakketten automaat bij de Jumbo.

Uitstekende afhandeling van bestelling

Weinig aan toe te voegen. Prettige webshop en prima afhandeling van bestelling. Geen probleem om hier vaker vis spullen te bestellen.

prima afhandeling van de bestelling en materiaal!!!!

zeer goed in totalitijd!!

Uitstekend!!!!

Zeer overzichtelijke website, enorm groot assortiment, aantrekkelijk geprijst en tot nu toe altijd snel geleverd. Wat wilt een sportvisser nou nog meer........behalve het vangen van die droomvis!!! Tackleshop is mijn favoriet!!!!

De volgende dag in huis.

Altijd goede spullen voor goede prijs "aanrader".

Heb onlangs 15-07-2022 een mooie zeehengel van 6 meter gekocht enwel de Lion Sports Onyx Xh Stellfish Tele. Toen ik hem uit pakte, was ik met stomheid verbaast, wat een mooie hengel voor deze prijs en ben trots om deze te bezitten. Nu werkelijk aan de slag ermee. Dank voor alles TackleShop. Met. vriendelijke groet. Gerhard.

Snel en goed geleverd

Besteld en met 2 dagen in huis

Onbereikbaar

Donderdag 7 juli 2022 besteld en betaald. Krijgen geen reactie wanneer het bezorgd wordt. Het is nu 11 juli 2022

Correcte uitvoering van mijn bestelling, alsook het bestelde materiaal in orde.

Zeer goede prijs/kwaliteit snelle levering

In een woord geweldig.

Snel geleverd en prima kwaliteit.Ook de verpakking was prima in orde.

kort en goed

voor de eerste maal dat ik met jullie samenwerk kan ik dit alleen maar toe juichen vlotte en juist bediening.

Snelle terugkoppeling en levering.

Weiland 1

6666MH Heteren