snelle levering van goede kwaliteit

product wat ik zocht gevonden en van goede kwaliteit en keuze voldoende

Dikke 10

Product goed en snel geleverd..

Supersnel

Snelle bevestiging en snelle levering. Goed verpakt en netjes een pakbon erbij. Top!

Goede en snelle levering

De bestelde artikelen waren prima verpakt en op tijd geleverd (zoals beloofd)

Fijne webshop

Mooie shop , ruim assortiment en makkelijk zoeken naar de juiste spullen . Ga zeker vaker bestellen hier . (Duimpje omhoog)

Mooi op tijd afgeleverd en alles compact in 1 keer verzonden in zeer korte tijd. Voor zover ik kan beoordelen ; goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar

Keurig op tijd en levering zoals besteld

Snel geleverd en goedkoper dan met auto naar winkel met deze benz prijzen

Uitstekend. Perfect geleverd.

Bestelling lieslaarzen. Volgende dag geleverd. Precies op tijd. Elders kon ik ze niet bestellen binnen die termijn.

Goed verzorgd.

Meerdere keren wat besteld bij de Tackleshop, altijd op tijd geleverd en erg goed ingepakt. Ook een keer probleem gehad met een molen, en dat hebben ze toen netjes opgelost.

Super goed

Besteld snoekbaars dobbers en haken super snel bezorgd en goed verpakt, prijs ook oké

Goede webwinkel

Uitstekende webwinkel met snelle service en goede producten. Alleen jammer dat ze nog niet altijd gratis verzendkosten hebben.

Prima service!

Alles netjes en swift geleverd, altijd fijn als ze klantgericht zijn! Bedankt daarvoor!

Gewoon een wereld zaak.

Snelle levering, stevige verpakking en misschien wel het belangrijkste, een mooie prijs voor de kwaliteit die geleverd wordt.

Snelle levering voor een mooie prijs

Div klein spul voor het forelvissen

perfect

duidelijke info op de site ,veel keuze en snelle levering

Gewoon top en netjes

En netjes optijd

Oplossingsgericht

Contact gezocht met een klacht over een product, er werd snel gereageerd en gehandeld zodat er naar tevredenheid weer gevist kan worden. Prettig om als klant zo behandeld te zijn.

Snelle levering en goede kwaliteit en service

Goede kwaliteit producten

Netjes op tijd bezorgt

Super rápidos

Al día siguiente estaba en mi buzón

Snel geleverd en netjes verpakt

Duidelijke websitebezoek Snelle levering

De service en afhandeling was prima!!

Na advies te hebben ingewonnen, heb ik gevlochten lijn en fluorocarbonlijn aangeschaft, om dat ik wil beginnen met het vissen met shads. Dit advies heb ik gekregen van naar mijn mening ervaren mensen die weten waarover ze praten. Ga zo door.

Goede service!

Duidelijk website, en goede levering!

Makkelijke complete site/ assortiment goede prijs en snelle levering

Zoals hier boven al gezegd. Makkelijke complete site/ assortiment goede prijs en snelle levering M.v.g., Heino Derks P.s. alleen vergeten een cadeautje uit te zoeken

Weiland 1

6666MH Heteren