Snelle levering met leuke persoonlijke attentie

Zelfs in een woord. Geweldig.

Gemakkelijke website. Gemakkelijk bestellen, en zeer snel geleverd. Correct verpakt.

Goede snelle levering zoals het hoort.

Op tijd geleverd, niets beschadigd.

Alles goed verlopen en snel geleverd

Makkelijk en snel, top.

Goede en snelle afhandeling, volgende dag al in huis..

Snel en adequaat bezorgd.

Alle producten in goede orde ontvangen. Bij enkele producten zou het helpen als er maatvoering bij zou staan, door tekst of iets bekends mee te fotograferen voor ge indruk van de maat (bijvoorbeeld een muntstuk). Heb nu een 2-tal spullen geleverd gekregen die kleiner waren dan ik had verwacht. Feitelijk nu onbruikbaar en dat is jammer.

Nvt

Prima kwaliteit en snelle levering

Zoals de titel al zegt prima kwaliteit tegen een prima prijs.

Zoals gehoopt.

Mijn ervaring met de tackleshop was als gehoopt. Snelle levering, en prima spullen.

Snel en correct

Snelle en correcte levering van de goederen zoals altijd

Zeer matig

Bestelling vlot en nauwkeurig alleen werd een xstraatje beloofd bij een bestelling van 60 euro of meer + gratis verzending.Dit werd helaas niet waargemaakt en bij navraag per mail wist men hier niets van.Het zou om een experiment gaan...voelt een beetje als misleiding.Uiteidelijk een tegoedbon van 5 euro gekregen. Jeroen van Dijk

Sneller leveren.Kan dit nog?

IN COMBINATIE MET POST Nl. Snelle leveringen in Vlaanderen

Erg ruime keuze

Eigenlijk hebben ze alles wel. Erg goed. Klein minpuntje is dat sommige artikelen daardoor minder goed vindbaar zijn... maar daar kom ik wel overheen.

Snel geleverd. Vandaag besteld, morgen in huis. (als de post meewerkt) Alles goed verpakt zodat er geen beschadigingen aan komen. Zal hier zeker weer bestellen.

Niet echt klantvriendelijk

Op vragen word zeer kort geantwoord en bij een kleine bestelling heb je een minimaal orderbedrag van 16,95. En de verzendkosten van 5,95 voor een brievenbuspakketje. Verder over de verzending kan ik niks zeggen want dat was keurig en snel.

Gewoon zeer tevreden

Bestelling meteen verzonden, volgende dag in huis, dat was ook bij mijn vroge bestelling

Niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste bestelling

Top top top … wat je denkt te verwachten mag je ook verwachten..snel en accuraat

Top !

Goede producten, keurige levering.

Zeer goed.

Snel en goed bezorgd!

Kwalitatief

Steeds verzorgt en kwalitatief materiaal dat aangeboden word ,leveringen de dag nadien .

Fantastisch voor roofvis items

Uitstekende service, mooie producten en snel geleverd. Zeer tevreden!

Zoals gewenst.

Snelle en correcte levering

Geen opmerkingen

Al jaren tevreden!

Al jaren bestel ik met veel plezier en vertrouwen bij tackleshop.nl. Groot en goed assortiment en altijd snel in huis.

Weiland 1

6666MH Heteren