Gewoon goed

Gewoon goed is gewoon.

Goede prijs/kwaliteit producten en een top service!

Prima service en juiste voorlichting

De juiste UV lamphouder geleverd, alleen jammer dat de nieuwe uitvoering een zwarte schroefdop heeft. De oude had een enigszins doorzichtig deksel. Je kon dan zien of de lamp nog brandde en dus nog niet vervangen behoefde te worden.

Perfect!

Goede site, en goede bezorging!

Extra opletten met foto's

Bij ern set staan er individuele foto's van producten maar in de omschrijving staat er dat de foto's misschien verkeerd zijn. Dus prefereer ik raven.nl of visdeal.nl Veel betrouwbaarder

Goede ervaring

Geweldige hengelsport winkel

Mijn eerste bestelling hier en perfect geregeld. Goede prijzen, goede spullen en veel online advies. Prima aftersales en info per mail over je aangeschafte spullen over hoe te gebruiken en waar op te letten. Zeer aanbevelenswaardig!

Prima artikelen en snel geleverd

Prima artikelen en snel geleverd,

Gewoon goed

Zo als afgesproken.

Veel producten tegen een acceptabele prijs

Precies wat ik zocht. Ook goede uitleg. Goede prijs en keurige afhandeling.

Netjes verzorgd

Mijn bestelde producten zijn netjes bezorgd bij het gekozen afhaalpunt exuus voor eerder verzonden bericht was een heel ander bedrijf niet van jullie ik ben blijven j dat het bij jullie goed geregeld is en alles was netjes verpakt.

fijne webshop

overzichtelijke winkel en alles snel geleverd .ook vermelden ze als spullen wat langere levertijd hebben .Top

Goed en keurig op tijd

Goed en alles op tijd geleverd

veel gedoe om spul retour tedoen

spullen binnen gehad 2x 7,25 verzend kosten spullen weer retour moeten zenden omdat ze verkeerde maten afsturen weer 20 euro retour moeten omdat één pakket langer dan 1 meter is verpakken worden allerlei eisen gesteld nee dan moet je geen internet bedrijf beginnen zeer slecht allemaal

De beste service en scherpste prijzen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, snelle levering en uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Zeer lange levering termijn meermaals te laat

Ze leveren ALTIJD te laat , meermaals besteld en telkens te laat . Geloof ´iet hun vandaag besteld morgen geleverd dat maken ze in mijn geval nooit waar .

Meedenkend en behulpzaam.

Ik zat met een ‘vliegtuigverpakkingsvervoerprobleem’ en had extra informatie nodig waar duidelijke communicatie over opgezet en actie op ondernomen moest worden. Dat gebeurde nauwgezet en ging gepaard met een helder advies. Geen simpel ‘dozen schuiven’ maar meedenken en actief adviseren. Dankjulliewel.

Alles prima geregeld.

ALTIJD TEVREDEN !!

Makkelijk bestellen, heel goede klantenservice en wat heel belangrijk is, is de prijs/kwaliteit verhouding, die voortreffelijk is. Snelle levering !!

snelle levering en alles goed verpakt

spullen waren goed verpakt en snel geleverd

Snel maar onvolledig. Tekst misleidend

Snelle levering. De tekst deed vermoeden dat ik een kant en klaar pakket zou bestellen. Bij binnenkomst mist er draad op de spoel. Blijkt dat ik deze apart bij had moeten bestellen. Prima, maar zet dit er dan heel duidelijk bij. Nu moet ik op mijn vakantieadres alsnog eerst op zoek naar een lokale vishengelshop.

keurig op tijd

Ik kocht zeevisonderlijn componenten. Ik kreeg alles snel geleverd, dank daarvoor. In het kader van hoe kan u nog verder verbeteren miste ik gedetaileerde info omtrent de diameter van de sleeves die ik kocht. Dus bij welke draaddiameter gebruik je welke diameter sleeves en welke diameter uitsparing van de specifieke sleevetang die ik ook kocht bijvoorbeeld.

Netjes en perfect goed verpakt

Als heel goed ga zeker daar nog iets bestellen

Snel en goed geleverd.

Kortom tevreden.

Netjes met zorg, en snel verzonden

Minder tevreden over DHL verzorgmoment 2x verschoven, wachten heeft de gehele middag geduurd!

Weiland 1

6666MH Heteren