Correct geleverd

Website goed , levering zoals we hadden verwacht

Netjes geleverd

Precies op tijd ontvangen. Netjes verpakt en precies zoals op de website

Goede prijs, snel geleverd.

Mooi assortiment voor een goede prijs en goede service. Producten snel geleverd en goed verpakt, dus een aanrader.

Perfect.

Dit was niet mijn eerste aankoop en zeer zeker niet de laatste. Voor het finesse vissen hebben ze een uitgebreid assortiment tegen een eerlijke prijs en snelle levering.

Levering was in orde

Op tijd en correct geleverd .Nog niet kunnen gaan vissen .

Snelle en volledige levering

Op de overzichtelijke website kon ik vlot mijn bestelling plaatsen en de volgende dag lag het materiaal al bij me thuis!

Uitstekend, snelle levering

Ik ben tevreden. Er waren waren problemen qua levering en daar door zou er een vertraging zijn. Dat bleek maar om 2 dagen te gaan achteraf maar daar dus toch keurig een mailtje over ontvangen. Zeer netjes dus.

Helemaal goed

Snelle goede service

Prima en netjes verpakt en afgeleverd

Mijn bestelling was precies zoals beschreven is in de beschrijving van de producten

Prima kwaliteit en super snelle levering

Alle keren dat ik bij tackelshop een bestelling heb gedaan was de levering snel en de kwaliteit van de geleverde producten van uitstekende kwaliteit.

Echt super geholpen en tevreden

Ben echt super geholpen en was ook snel bezorgd dus ik geef ze echt een dikke 10

Ruim assortiment producten, snel geleverd!

Goed materiaal en goed witvisvoer

Je bestelt en het wordt met 2 dagen geleverd. Aal met al goeie service

Bestelling is (zoals gewend) snel en correct afgehandeld

Absolute top!

Al jaren klant en al jaren ontzettend tevreden! Mega keuze, goede prijzen en snelle levering!

Mijn bestelling was makkelijk te doen. En op tijd prima. De viskotter is handig en goed

Alles snel en goed geleverd.

Alles ok!

Voldoet aan alles.

Bestel regelmatig iets en de spullen zijn altijd netjes verpakt en op tijd in huis!

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Mijn bestelling was gemakkelijk te regelen en snel bezorgd. Prima service

Absolute aanrader!

TackleShop wil ik bij iedereen aanbevelen; uitstekende spullen, snelle levering en een geweldige klantenservice!

Top!!

Hele snelle levering en product goed verpakt. Zoon heel blij met zijn waadpak voor zijn verjaardag!!

Alles goed bezorgd

Alles keurig verzorgd en bezorgd

Netjes afgehandeld en binnen gekregen. Helaas op vrijdag besteld dus het weekend zat ertussen. Maar zeer tevreden over de spullen.

Je krijgt alles in orde, maar niet de volgende dag

Misschien omdat ik verwend ben en andere internetbedrijven wel gewoon de volgende dag leveren, maar dat doet Tackleshop dus niet. Ik heb nu een paar keer besteld en steeds duurt het een paar dagen. Maar ze leveren wel compleet, hebben een fors assortiment en zijn niet al te duur en hebben vaak aanbiedingen. Het niet de volgende dag leveren is voor mij daarom Geen belemmering om vaker bij Tackleshop te kopen.

Weiland 1

6666MH Heteren