Vislijnen, vistang en ankerlood besteld en werd de volgende middag geleverd, super snel dus. Wel een beetje prijzig, maar wel goede spullen.

Prima bezorging

Netjes op tijd …. Goed product voor zover!

Zeer goede service!!

Zeer tevreden.

Zoals beloofd was de levering snel.

slechte service

heb iets besteld nog steeds niet ontvangen en ook geen reactie.

Vlotte en vlugge levering, alles prima.

Alles naar verwachting

Alles naar verwachting,snel en helder

Snel en accuraat.

Net voor 17.00 besteld, volgende dag al in huis.

Gewoon Weg Top!!!

Zeer snelle service,alles altijd piekfijn in orde,reageren heel vlug als u contact opneemt met hen....Perfect!

Prima weer!

Altijd weer prima verpakt en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Topbedrijf

Geweldig assortiment, scherpe prijzen, gebruiksvriendelijke site en supersnelle bezorging!

Snel geleverd, heldere communicatie

Site is makkelijk in gebruik. Krijgt netjes een mail dat bestelling bevestigt is en erna een met track/trace code. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben tevreden met het product

een hengel en molen besteld goede kwaliteit voor een goede prijs

correct en stipt

we vertrekken zeer vlug en onverwachts op reis en zo komt het dat we vlug zaken moeten bestellen die onmiddellijk beschikbaar zijn en goed aan huis gebracht

Helemaal prima verlopen

goede uitleg bij de artikelen op de webshop. makkelijk bestellen en snel geleverd.

Snel en netjes geleverd en daarna tip op maat

Mijn bestelling werd (zoals altijd) snel en netjes geleverd en kort na de levering kreeg ik via e-mail nog enkele tips op maat (in dit geval hoe shads op loodkoppen te monteren: ik had in deze bestelling zowel shads als loodkoppen besteld).

Zeer snellle levering .

SUPER!

Geweldige service Nette aflevering van order(s) En ook super goede en snelle klantenservice reactie bij vragen!!! Echt TOP!

Snelle service en net verpakt

Super, communicatie prima en afspraken nakomen

Mijn bestelling prima afg ehandeld. Prima informatie en producten op tijd geleverd. Complimenten.

Ruim assortiment en snelle service.

Na jaren niet gevist te hebben nu weer gaan vissen. Ik had dus veel nieuwe visspullen nodig. Ik ben 100% geslaagd. Zal in de toekomst zeker weer bestellen bij TackleShop.

Product snel en netjes geleverd

Goede online winkel

Prima ervaring

Paar artikelen besteld in de webshop, betaling ging prima, en de bestelling werd snel geleverd Niks mis mee dus, tot een volgende keer Mvg patrick

Goed spul snel geregeld

Super.

Alles naar wens afgehandeld. Gewoon super. Zal zeker TackleShop aan iedereen aanbevelen.

Weiland 1

6666MH Heteren