Toppie

Had helaas verkeerde lijn besteld.deze terug gestuurd en binnen 3 dagen geld terug op mijn rekening. Altijd een snelle levering. Indien nodig zal ik zeker weer bij jullie bestellen nogmaals TOPPIE.

uitstekend

snelle levering.

wat op voorraad is word snel geleverd aangeraden

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goede communicatie

Uitgebreid assortiment, snelle levering, goede communicatie

Top géén aanmerking

Geheel naar verwachting

zeer goed

zeer snelle levering

Erg positief!

Klos Berkley Trilene werdt snel geleverd, werd goed op de hoogte gehouden eat de stappen waren voordat het bij mij geleverd zou worden. Erg netjes verpakt. Gewoon erg tevreden.

Snel , efficiënt en deftig .

Snel en correct geleverd. Prima prijzen

Goede communicatie, snelle afhandeling en bezorging

Uitermate tevreden

Prima service en snelle levering

Super snelle service

Goede overzichtelijke site, en mooie producten. En snel verzonden!

Mooie snelle levering van prima materiaal

Spullen goed veilig verpakt, snel geleverd en voldoet prima (….70 cm snoek op eerste dag vissen)

Zeer vlotte en correcte levering

Snelle levering en alles netjes verpakt

Netjes verpakt en snel geleverd

echt goed. Zeker niet de laatste keer

mooie spullen en snel geleverd. zo moet dat!

Super snel en netjes geleverd

Super snel en netjes geleverd

Goeie snelle levering

Mooie pendobbers van PB nog niet gebruikt maar de ervaring met PB producten is goed Snelle levering zoals altijd

Altijd op tijd bezorgd

Tot nog toe altijd product de volgende dag bezorgd. Website overzichtelijk, producten en prijs in juiste verhouding, en vooral belangrijk, producten goed verpakt zijn.

Nette prijs ruim assortiment

Kreeg de dag nadat ik een aantal rollen nylon en gevlochtenlijnen had besteld een mailtje met daarin de instructie hoe de lijn op je molens op te spoelen. Goed meegedacht!

Mooi op tijd geleverd

Prima producten en voor een betaalbare prijs, reeds gebruikt en de eerste snoek gevangen

Klantvriendelijk, Snel en betrouwbaar

Altijd op tijd binnen

Goede service en perfecte afhandeling.

Idem als boven.

Prima Online Shop!

Het was mijn eerste bestelling. Ik ben in Nederland maar net begonnen met de hengelsport, nog veel te leren hier over de water en vis soorten… Maar wat ik wel leuk vond, omdat ik wat lijn besteld had, kreeg ik een mail hoe ik het best een spool opnieuw kon vullen. Super handig, wat tips geleerd die ik niet kende. Goede marketing!!! Zal vast andere dingen op deze shop bestellen.

Weiland 1

6666MH Heteren