Altijd oké

Na het Federer toch weer materiaal kwijtgeraakt dus nieuw spul besteld bij Tackleshop. Altijd snel en goed ingepakt me nieuwe spullen ontvangen. Stellen nooit teleur.

Steeds correcte en prima service!

Zoals steeds, perfect verpakt de volgende dag in huis!

Snel geleverd!!!! Veel op voorraad!!! Prima producten, echt top!!!!!

Zeer snelle levering en uitstekende aftershave bij een geleverde hengel die een breuk bleek te hebben bij levering. Top.

Snelle en correcte levering

Snel en correct geleverd

Zeer snelle levering, materiaal is dik in orde is niet de eerste keer dat ik bij jullie bestel ik raad het iedereen aan om bij die mensen een bestelling te plaatsen je gaat er geen spijt van krijgen Een heel tevreden klant Tot de volgende bestelling

Weer zeer tevreden

een mooie deal gedaan, snelle en correcte verzending

Super kwaliteit en service

Zeer accuraat, ook bij problemen met de levering

Prima materiaal ,en snelle levering

Precies wat ik wilde.

super snel

zeer snelle levering van kunstaas

prima producten, snelle levering en goede service.

prima online shop.

Meerdere keren wat besteld, en zeer tevreden.

Hele goede ervaring met dit bedrijf

Makkelijke website, snelle levering dus dik in orde

Netjes op tijd en helemaal compleet

Op tijd en compleet. Top

Top Off The Bill!

Zeer goede service,zeer snel versturen,correcte prijzen!Zeer tevreden tot en met....G

Top!!

Snelle en vlekkeloze levering. Goed assortiment roofvis materialen. Kortom ik ben super tevreden.!!!

Very quick delivery

Very satisfied with the service from the Tackleshop.nl

Snel en netjes bezorgd

Super goede service

Hengel en molen besteld tegen beste prijs en service en tips per mail worden ook zeer gewaardeerd!

Altijd goede ervaringen

De bestelde spullen werden snel geleverd. Prima verzorgd opgestuurd, dus na uitpakken helemaal tevreden.

Snelle levering en artikel goed verpakt

Prettige ervaring

Alles op tijd geleverd. goede uitgangs positie betreft omruil garantie. Laarzen gekocht is toch altijd risico verkeerde maat. Laag franco bedrag

Zeer tevreden met alles

Ben zeer tevreden er van optijd geleverd En alles naar wens zo als gevraagd

Ontzorging in de uiterste vorm!

Snel, accuraat en professioneel afgehandeld, Een paar kenmerken die fijn en handig zijn bij een snelle beslissing om iets doeltreffend online te kopen.

Breed assortiment, snel geleverd duidelijke beschrijving en goede communicatie.

Altijd een feest om weer bij jullie te bestellen. Nooit problemen gehad tot deze bestelling en dat is heel netjes en snel opgelost! Zal hier zeker blijven shoppen. Bedankt!

Weiland 1

6666MH Heteren