super

snel binnen en goed verpakt

De site is overzichtelijk. Heb bestelling gedaan. Kreeg snel en zeer netjes mijn spullen. Keurig!

Goede overzicht en producten. Zeer fijne service. Top!

Goed spul,snel geleverd

Pluggen zijn zeer goed en werkt zoals beschreven.

Snelle en efficiente communicatie. Snelle levering. Product IS zoals geadverteerd. Een leuke ervaring

Het was goed !, en snel geleverd

Producten van goede kwaliteit.

Goed en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen en veel keus.

vertrouwd

Een overzichtelijke site en de producten zijn leuk geprijsd. De volgende dag de producten ontvangen. Ook handig dat er een link is gestuurd hoe een loodkop te monteren.

Zeer goed geen koude voeten

Een aanraderraden

Super snel geleverd en helemaal tevreden.

20 jaar geleden voor het laatst gevist en nu besloten toch maar weer een hengeltje te kopen. In die 20 jaar is er heel erg veel veranderd in hengelsportland maar alles wordt goed uitgelegd op de website. Complete set van hengel met molen en alles erop en eraan besteld en 2 dagen later alles goed verpakt in huis. Nu nog leren hoe te vissen met de carolina rig en de ned rig.....

Altijd goed gunstige prijzen en snelle levering

Prima levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Is reeds de zoveelste bestelling en steeds loopt dit vlot en goed.

Super snel thuis

Kwaliteit uitstekend

Alles snel en goed binnen en alles precies als verwacht en beschreven

Ik ben er tevreden met de producten alles goed Precies hoe is aangegeven en snel geleverd zeker een aanrader zullen zeker nog meerdere bestellingen volgen

Enorm snel afgehandeld en geleverd.

snelle levering. Nu nog vangen.....

meer dan tevreden

Geheel volgens mijn verwachting Keurig op tijd geleverd ,en uitstekend verpakt.

Fijne en snelle reactie op mijn vraag

Er was een misverstand van mijn kant over t missen van een cadeaukaart. Snelle en nette communicatie met klantenservice. Vriendelijk en keurig!

Alles vlot verlopen

Niets te klagen

Niets te klagen, dus gewoon prima

Fijne webshop en leuke producten.

Tackleshop heeft veel producten voorradig en het wordt altijd snel geleverd. Ze gaan fijn met hun klanten om. Bij vragen/ opmerkingen wordt hier altijd snel en goed op gereageerd. Er is wel één groot nadeel aan bestellen bij TackleShop. Spullen die niet goed zijn, kunnen niet kosteloos geretourneerd worden. Ik kocht een molentje van 27 euro die ik wilde ruilen. Ik moest 7,50 verzendkosten betalen. Wil ik een nieuwe bestellen dan moet ik weer 6 euro bezorgkosten betalen. Dat is best wel een deuk in mijn retourbedrag en een nadeel ten opzichte van andere webshops. Dat is jammer want over de producten en dienstverlening van Tackleshop ben ik zeer tevreden.

snel geleverd wat is afgesproken, prima!

zie boven

prima service en goede kwaliteit

kan alleen maar zeggen dat alles prima in orde is , snelle levering en goede kwaliteit .

Alle beloftes waargemaakt

Inderdaad smiddags om 4 uur besteld en de volgende dag al geleverd, zelfs in de drukste tijd van het jaar

Weiland 1

6666MH Heteren