Uitgebreid aanbod en snelle levering, top!

Prima zaken gedaan

Alles verliep volgens plan. Dus volgende keer weer bij TackleShop.

In een woord geweldig!!!

Levering precies op tijd en de gehele bestelling was er.

Super snelle en goede service

Goede service, snelle en goede communicatie. Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn bij jullie.

jullie hennep voldoet niet

ik heb bij jullie een zak hennepzaad besteld en gekregen echter deze hennep is een heel kleine soort en kan niet gebruikt worden om als haakaas te dienen, enkel om te voeren maar daar had ik het eigenlijk niet voor gekocht

Goede producten, snelle afhandeling.

Geweldig precies geleverd wat ik wilde

Netjes op tijd geleverd wat ik wilde

Super ervaring

Alles is prima naar wens verlopen dankzij een uitstekende site en een voortreffelijke service en afhandeling. De bestelde artikelen waren ook van een prima kwaliteit.

Goede ervaring!

Bestelde producten snel verzonden en geleverd.

Goede prijs en snel geleverd

top

Snelle levering en conform de wensen

Altijd snel

Al veel besteld veel keuze en snelle levering. Word ik blij van met mijn Directe behoefte bevredigings stoornis haha

Keurig, snel afgehandeld!

Onverwachte ondersteuning door een professionele toelichting bij de aankoop van een nieuwe werphengel! Al bij tal van andere bedrijven aangekocht doch, dergelijke info nog niet verkregen!!! Een welgemeende dank u wel!

goed bezig

goed verpakt en snel geleverd

Snel en netjes bezorgd

Prima ervaring met Tackleshop, geen klachten.

Overzichtelijke webshop, Alles supersnel geleverd, helemaal top !

Overzichtelijke webshop, Alles supersnel geleverd, helemaal top !

Top, super snelle levering en compleet.

Super.

netjes op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd

Afgelopen week mijn Spro Hook Remover binnen gekregen via een hele snelle levering via de website, en ook al in gebruik genomen en ik moet zeggen het gaat stukken beter als met een punttang. Heel blij mee een aanrader voor iedere snoekvisser

Super service, snelle levering.

Bestelling snel in huis, top service.

Helemaal tevreden.

Op tijd afgeleverd, mooi verpakt, alles naar wens, ik ga er in de toekomst zeker nog gebruik van maken.

Goed geholpen!

Voor mijn vakantie zocht ik een telescoophengel met een bepaald reisformaat, zodat deze in mijn koffer zou passen. Helaas bleek de bestelde hengel toch te groot. Vervolgens mocht ik de hengel retourneren en heeft medewerker Lars een aantal hengels die ze op voorraad hadden voor mij opgemeten, zodat ik uiteindelijk de juiste hengel kreeg aangeboden. Goede service!

Veel keuze en stipte informatie en levering

Idem

Prima snelle levering

Alle gekozen aŕtikelen op voorraad en snel geleverd

Weiland 1

6666MH Heteren