zeer snel geleverd en goede servce

Mooie producten en snel geleverd

Goede materialen tegen mooie prijs en snel geleverd!

Snelle verzending,netjes op de hoogte gehouden over de levering en de mail hoe mijn nieuwe hengel te gebruiken was ook een leuke en fijne toevoeging!!

Super!!

Spullen waren snel bezorgd Zeer tevreden

Snel en netjes af geleverd

Snelle levering en goed spul geleverd!

Dikke prima

Niets maar dan ook helemaal niets op aan te merken.

Supersnelle goeie service met de kwaliteit waar ik van uit kan gaan

Perfect!

Snelle levering en prima spul

Helemaal toppie....

Snelle levering , goed verpakt en zoals gewend goede service.

Wat je bestelt dat word ook geleverd

zeer tevreden

Niet duur, snelle levering, goede spullen, kortom een aanrader. ,

Ziet er goed uit

Top service!!

Een aanrader alles goed geregeld.

perfect.

Goede duidelijke website. Bestelling / product keurig verpakt Keurig te volgen bestelling. Perfect en snel afgeleverd . Aanrader : JA

Goed product, snelle levering

Groot assortiment, makkelijk keuze maken, bestelling geplaatst en betaald. Bestelling de volgende dag in goede orde ontvangen.

Prima service en goed assortiment

Al veel bij Tackleshop besteld en over het algemeen al erg tevreden. Maar vooral als er iets mis is kan een bedrijf toegevoegde waarde laten zien door goede service te bieden en ook dat heb ik mogen ervaren. Pas tijdens mijn vakantie zag ik dat een klein onderdeel (dopje van de slinger) van een, al maanden daarvoor gekochte, reel ontbrak. Niet gezien bij het uitpakken en controleren en toen pas voor het eerst gebruikt. Na mijn vakantie heb ik dit gemeld en via de fabrikant heeft Tackleshop netjes een nieuwe dop geregeld en (gratis) opgestuurd. Top service, netjes opgelost!

had meer service verwacht als een artikel niet voldoet

bij het bestellen een tweetal dobbersets besteld voor forelvissen. nu blijkt dat deze te weinig drijfvermogen hebben in combinatie met bij geleverde glaslood en wartel terwijl ik er vanuit ging dat dit wel zou kloppen. gemeld bij de klantenservice maar als antwoord foreldobbers zinken blijkbaar altijd. dit staat echter nergens vermeld. Daarnaast blijkt bij gebruik dat de dobber niet goed af te stellen is. Hij blijft zichzelf verschuiven op de lijn. helaas geen oplossing voor deze problemen

Top materiaal met snelle levering

Had 2 penn molens besteld en de volgende dag waren ze al binnenn Hier kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen

Super snelle levering

De levertijd is perfect

Goed verzorgd

Bestellen, afrekenen, bezorgen, alles conform de hoge standaard van tegenwoordig.

16:35 besteld volgende dag in brievenbus. Prima

Uitstekent

Tja, wat moet je hier verder van zeggen. Zeer ruim assortiment, goede prijzen, het meeste op voorraad en meestal de volgende dag thuis. Ik ga ook graag wat shoppen in een fysieke hengelsportzaak, maar die hebben meestal niet een fractie van de producten liggen die Tackelshop heeft (althans rond Utrecht/Amersfoort). Klein kritiekpuntje: Bulk shads. Ik had wat shads in de winkelwagen gedaan maar bij verschillende shads bleek dat ze per 15 of meer gingen. En dan ben je ineens voor 70 euro aan shads kwijt. Shads van 20/23 cm kosten overal z'n 5 a 6 euro dus waarom kunnen die niet per stuk?.

Kleine bestelling.

Ondanks een kleine bestelling deze op de aangegeven dag geleverd. Klasse.

Gewoon goede en betrouwbare winkel

Zeer goed.

Prima. Snelle levering.