Goede prijs en super verpakt.

Echt alles top. Niks aan te merken.

Top webshop!!

Altijd vlugge en correcte levering

Snelle levering goede kwaliteit hengelsport artikelen ruime assortiment producten helemaal top.

Komen na wat beloofd wordt

Duidelijke site waarop te zien is wat voorradig is en wat niet. Groot assortiment kwaliteits spullen.

Ja verrassend

Was gewend dat een foedraal aan beide kanten dicht zijn. Maar bij vissen is het waarschijnlijk anders. Maar heb ze toch dicht genaaid. Dan verlies ik de hengels niet, als deze aan mijn schouder hangt. Nu hoef ik niet op te letten hoe ik hem ophangt. Mvg Tom

Snelle service en goede spullen.

Gewoon goed

Snel correct en goed

TopService

Goede producten top Service

Snel en goede communicatie

Ik ga snel op vakantie en kwam erachter dat mijn zeevisuitrusting enkele dingen miste. Ik had al eerder bij een andere webshop gekocht en dat duurde lang! Ik denk, ik probeer een andere en God zegene de greep. Zo gezegd zo gedaan en ik kwam bij Tackleshop terecht. Een zeer uitgebreide sortering! Een duidelijke webshop en met medewerking van Post.nl een razendsnelle levering. Mijn vakantie is gered! DANK!!!!

Super snel geregeld

Snel bestelling gedaan en kon weer gauw nd waterkant

Nadat ik een hengel en meer had gekocht brak toch mijn topje van mijn hengel af. Nadat ik een mail daarover had gestremd kreeg ik binnen 30 minuten antwoord dat ze meteen een nieuwe stuurde Geweldige service en goede spullen

prima service

alles correct en op tijd volgens afspraak geleverd

bestelling in uitstekende staat ontvangen.

wat kleimateriaal besteld, en andere dag al keurig verpakt in huis, zoals ik gewend ben van tackleshop. ook mijn bestelling vanaf het begin goed kunnen volgen via de track&trace. top.

Prima website, veel keuze en snelle levering. Top.

Goede prijs- kwaliteitverhouding en super snelle levering!

Praktische website, duidelijke beschrijvingen en een goede prijs- kwaliteitverhouding. Supersnelle levering.

Goede snelle service en voor een leuke prijs

1 woord, uitstekend

Snel geleverd, goed verpakt. Helemaal niks op aan te merken

Prima, snel en volledig

Bestelling gedaan, alles voorradig,snelle verzending ..

Snel geleverd.

Snel geleverd en prima verpakt.

Eerste keer en gelijk de laatste keer.

Hengel besteld bij deze winkel. Diezelfde dag nog uitgeprobeerd na ongeveer 4 worpen een klein snoekje aan de haak. Tijdens de dril breekt de hengel heel vaag. Contact opgenomen en nu word er lastig gedaan of het wel onder de garantie valt want het ziet er op de foto uit als een rare breuk. Als ik nou zware gewichten gooi of er onvoorzichtig mee ben dan kan ik het begrijpen maar dit dus echt niet. Enige positieve tot nu toe is dat ze wel snel reageren op de mailtjes.

Snelle levering! Top!!

Zoals beloofd.. en snel geleverd! Top!

Prima levering

Betrouwbaar