Goede keus en snel geleverd

Prima, voor herhaling vatbaar

De uitleg, service en levering is top

Ik heb een paar kleine dingen voor mijn vader besteld en zoals vermeld op de site waren ze de dag erna geleverd . 1 ding vind ik jammer van de feeder korfjes kon ik maar max 6 nemen terwijl mijn vader er 10 had gewild maar dat vond ik nergens hoe ik dat moest doen en kon niet meer dan 6 aangeven in de voorziene tabel . Maar dat vind ik een kleinigheid maar . Voor al de rest is het allemaal tip top in orde

snelle levering, als er iets fout gaat wordt dat snel opgelost, ik kreeg b.v. maar de helft van de bestelling, foutje bij het inpakken, binnen 3 dagen het geld terug. Een paar jaar terug was het slecht, maar nu is het prima.

perfect

alles zoals beschreven en op tijd bezorgd

geweldige ervaring met dit bedrijf.

mijn bestellingen zijn altijd snel en goed verpakt binnen en de prijzen zijn zeer aantrekkeljk kortom ga aub zo door. er kunnen veel andere bedrijven nog wat van leren

Goed assortiment en een snelle levering , prima !

Al veel gekocht bij tackleshop,nl en tevreden over het aanbod en de snelle verwerking Toch een lelijk minpunt: Ik wilde mijn kortingsprogramma ( na aanschaf 6% korting op elke aankoop) verlengen maar nergens te vinden waar dit op de site te vinden is. Blijkt te maken te hebben met het bedrag van de aankoop als dit te hoog is dan komt dit kortingsprogramma niet in beeld omdat dan de aanschafprijs ( van het kortingsprogramma )direct terugverdient wordt. Dit is zeer klantonvriendelijk want zo ben ik gedwongen om voor een lager bedrag aan te kopen en daardoor weer leveringkosten moet betalen !

Uitstekende klantenservice!

Ik heb onlangs een okuma match hengel gekochte via tackleshop en hiermee 3 x wezen trotten op de maas daarmee heb ik 3 50cm + brasems gevangen en afgelopen zaterdag zat er onverwachts een dik 70cm roofblei aan de haak. Helaas door het geweld van de roofblei brak het bovenste deel, ik heb de klantenservice een mail gestuurd met de vraag of ik het bovenste deel los kan bestellen? Na wat heen en weer mail verkeer, werd ik blij verrast met de mededeling dat het deel A asap thuis gestuurd krijg! Echt helemaal top! Nogmaals mijn dank!!!

Uitstekend, goede website en snelle levering!

Goede website om producten te zoeken en te bestellen. Daarnaast snelle levering en goede kwaliteit producten.

Prima producten en snelle levering!

Duidelijke website, heel plezierig. Goede kwaliteit producten en snelle levering. Vijf sterren voor mij :-)

Waanzinnig goede service! Dank!!

After sales is heel goed. Ze gaan twee stappen verder.

Super zoals elke keer!

Snelle en goed levering tegen een zeer scherpe prijs!

In eerste instantie was ik sceptisch omdat de webshop er (in mijn ogen) wat simpel uitzag. Tegenwoordig kan je immers moeilijk websites vertrouwen. TackleShop heeft alles volgens afspraak geleverd en de producten die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit. Kortom: Aanrader, jullie zullen me weer zien tussen de bestellingen!

Op de site was duidelijk wat wel en niet beschikbaar was. Ikzelf vind voornamelijk de beschrijving van de 'lure' erg handig en duidelijk. Levering prima en conform afspraak.

Snelle levering top

Jammer dat de molen die ik kocht niet met lijn opgespannen kom worden. Er zijn site’s waar je een molen koopt je meteen wordt doorverwezen welke draad je wil hebben. Misschien een idee??

ik ben heel erg tevreden

ik ben zeer tevreden

Snelle levering, prima materiaal

Snelle levering, Prima materiaal, goede prijzen

Meer dan uitstekend

Snelle levering zoals men doet geloven. Alles keurig verpakt. Top

Echt perfect

Mooie verpakking Snelle levering De klant wordt goed op de hoogte gehouden over het voortgang van de bestelling

Zeer tevreden.

Snelle levering, veel keus, en ook een verrassende mail met uitleg over het product,en hoe te gebruiken. Helemaal prima.

Zeer vlotte levering

Mooi pluggen ben zeer tevreden goede prijs kwaliteit

Alles netjes en snel geregeld

Eenvoudig en snel geregeld

gewoon goed

prima webshop met goede en vlugge afhandeling

Correcte en snelle service

Goed overzicht van assortiment

Super en ook bestelling goed verlopen.

Weiland 1

6666MH Heteren