Getard

Echt super snelle levering en aardige mensen als er iets niet is bellen ze netjes

Topper netjes op tijd bezorgd op de afgesproken datum!!

Super!!!

Perfecte zaak

Snelle verzending, betaalbare artikelen, ruime keuze en voor iedere sportvisser een aanrader. Ook het personeel deskundig en een perfecte communicatie.

Gewoon goeie online hengelsport winkel

Gewoon kei goed!

Beste Zeer tevreden van het materiaal. En op tijd geleverd Vrijdag avond besteld en dinsdag morgen geleverd.

Het is, zoals het er staat!

Zowel de artikelen als de levering met alles er om heen. Is precies zoals vooraf aangegeven wordt. Geen verkeerde verwachting of teleurstelling achteraf.

perfect

goede website en afhandeling

Snelle en correcte levering

Snel en goed geleverd. Communicatie over de voortgang van de order is ook goed.

Geweldige service en levering.

Het bestellen via de site ging al gigantosch goed alles was duidelijk en goed te vinden waardoor ik al weer snel te veel geld wilde uitgeven met de producten. Eenmaal alles bestelt en binnen was ik tevreden met alles goed verpakt en mooie goede producten. Nu nog wat vangen ;) !

Gewoon goed.

Al vaker spullen besteld, nog nooit problemen gehad en dat alles voor een nette prijs.

Perfecte snelle levering.

2 dagen voor ik naar Denemarken vertrok voor een week vliegvissen op zeeforel merkte ik dat ik geen lusloops meer had. Tackle shop maakte haar belofte: "Voor 17:00u besteld, de volgende dag bezorgd" helemaal waar. Top ! Keep on the good work.

Snelle bezorging, prima kwaliteit

Uitstekende service.

Had een viskoffer van de Albatros besteld. Bleek een dop aan de zijkant van de koffer te missen. Door de snelle service deze de volgende dag al in huis.

helemaal prima

Alles klopte zeer snelle levering.

Goede service met goede spullen

en tijdige levering

Geen spullen

Helaas gepland om te vissen maar dat kan niet door gaan omdat het niet op tijd geleverd word. Wel goedkoop.

snelle levering, kwaliteit voor redelijke prijs

goede snelle service perfecte terugkoppeling goede prijs voor 2 molens merk Spro 5600 zal hier ongetwijfeld nog terugkomen

Goede en correcte afhandeling

Goede service en snelle levering

Snelle levering, top product precies wat ik zocht.

Top hengel, en snelle levering

goede service

zoals al we gewend waren. Snelle afhandeling binnen een dag

Prima kreeften fuik

Heb al een paar mensen getipt, dus als het goed is zijn er meerdere besteld

Snelle complete levering.

Goeie materialen

Gemakkelijk bestellen, snelle levering

Op de site keuze uit een ruim assortiment. Bestellen ging gemakkelijk. Supersnelle levering,

Weiland 1

6666MH Heteren