De zending was zeer snel Netjes verpakt en alles wat ik had besteld ,zal er zeker meer gaan bestellen

Top en snel geleverd

Alles was goed gegaan

Binnen korte tijd snelle levering Maar de kado dat ik zou krijgen op mijn bestelling ontbreekt Maar niet getreurd wel uitstekend service

Top levering en kwaliteit

Vlugge levering alles goed ingepakt

Kwaliteit en snelle levering

Mooi aanbod en vlotte levering!

Ruime keuze en materialen van goede kwaliteit!

Snelle levering in perfecte staat.

Naar alle tevredenheid geleverd en artikelen van prima kwaliteit

Mooi artikelen, netjes verpakt en keurig bezorgd

Goede kwaliteit

Ik heb veel verschillende sjets en plugs gehaald, het is allemaa van goede kwaliteit. Alleen was het jammer dat ik een plug van 13 euro in plaats van bruin/oranje/geel in het groen geel kreeg. Maar voor de rest was alles top, ook snelle levering en alles daarbij. Dus ben uiteindelijk zeker blij met de aankoop

Goed advies en snelle levering.

Spullen werden snel geleverd. Nog contact met de klantenservice gehad omdat er een hengel een langere leveringstermijn had. Advies voor een andere hengel en een dag later geleverd. Ik ga hier vaker bestellen.

prima gedaan snel en keurig verpakt

1e keer iets bestelt ging allemaal prima en op tijd binnengekregen en het zag er keurig uit

Altijd mooi op tijd geleverd

Alle spullen snel en goed verpakt geleverd. De geleverde spullen voldoen ook precies aan de verwachting.

Goede/snelle levering

Duidelijke communicatie over de levering. Producten waren goed ingepakt. Website toont duidelijk wat er op voorraad is.

TackleShop, top!

Ik had Korum hair haken maatje 8 nodig. Nergens meer te krijgen. Gelukkig had TackleShop ze wel, plus ze hadden ook nog dezelfde haken met bait bands. Snel besteld volgende dag lag het pakje in de brievenbus. Top gedaan, TackleShop!

Prettige webshop, en alles verliep fantastisch

Op zoek naar een molentje, kwam ik bij tackleshop.nl uit. Van de ruime keuze heb ik een molentje uitgezocht, en ben erg tevreden over deze webshop. Alles was erg snel verzonden, en ontvangen. TOP!! Als ik weer iets zoek, ga ik tackleshop.nl zeker weer bezoeken.

Altijd top

Snel verzonden , goeie producten, En ook belangrijk goed ingepakt Als jullie nog merken zoals Esp en nash Zouden aanbieden zou nog vaker shoppen bij jullie , ga zo door

Perfecte service snelle levering

De levering was snel en de service zeer goed !

Top snelle levering! En goed gezonden

Top levering heb het op zaterdag besteld en maandag al binnen! Helemaal top goed met bubbelplastic en goeie doos verzonden zeer tevreden met de reel! Super!

Correct

Snel antwoord op mijn vraag en snel in huis.

Groot assortiment snelle levering

Al vaker besteld bij tackleshop, concurrerende prijzen, groot assortiment en snelle levering.

Snel en correct

Jullie hebben snel en correct geleverd dus volgende keer zal ik zeker weer bij jullie bestellen.

Overzichtelijk en snel

Mooie site overzichtelijk En naar de bestelling ook snel in huis Dus een echte aanrader

In de webshop kon ik snel vinden wat ik nodig had. Daarbij veel keuze en suggesties voor (handige) aanvullende producten. Het door mij bestelde product werd snel en netjes verpakt geleverd.

Een stukje positieve feedback: Prima, zondag besteld, dinsdag bezorgd, echter één minpuntje wat gelijk een (service) aandachtspuntje moet worden. Nadat je een bestelling geplaatst en betaald heb krijg je geen automatische bevestiging retour. Er wordt dan verwezen naar je spambox maar daar staat ook niets in. Je moet dan wederom daags erna er achteraan gaan bellen of je bestelling is ontvangen dan wel in behandeling is genomen. Zo ie zo als je bel dan zijn ze terwille en behulpzaam, niets mis mee. Internet winkelen is bestellen, betalen, bevestiging ontvangst en verzending, klaar, en geen omkijken meer, hoe simpel kan het zijn? Wees eerlijk, dit kan en moet toch beter, zeker nu 2021 en met die Coronatijd? Kom op, de concurrentie lukt het ook, dus waarom jullie niet? Nogmaals verder alles top.

Weiland 1

6666MH Heteren