eén woord : perfect

snelle, correcte levering....kan niet beter

Goede ervaring.

Toppie

Super snel geleverd.toppie

Beschadigde hengel, nul coulance

Hengel gekocht die beschadigd is aangekomen. Deze schade zat aan de onderkant van het oog en deze heb ik helaas gemist bij ontvangst van de hengel. De hengel heeft drie weken in de hoek gestaan voordat deze mee ging op vakantie, bij inpakken schade ontdenkt. De hengel zit nog compleet nieuw in de verpakking en is duidelijk ongebruikt. Ik begrijp dat schade bij ontvangst moet worden opgemerkt, maar enige coulance lijkt me op zijn plaats. In plaats daarvan word ik door de klantenservice in gebrekkig nederlands er doodleuk van beschuldigd dat ik de hengel heb laten vallen.

gemakkelijk, snel en voldoet aan de verwachtingen.

Goed assortiment, snelle levering en voldoet aam de verwachting.

Slecht

Juiste gegevens ingegeven ( bewijs ) adres van ons vakantiehuis in nl correct ingegeven betaald met Bancontact België en hengel geleverd in Kieldrecht . Orderbevestiging gewijzigd niet oke

Volgens verwachting

Snelle levering, goede kwaliteit tuigjes. Perfect!

Vandaag besteld, de volgende dag ontvangen. Kwetsbare onderdelen waren goed verpakt.

Top boven verwachting

Nog beter dan ik verwacht had , helemaal top.

geen telefonisch contact mogelijk, bij directe vragen voor de bestelling

geen telefonisch contact mogelijk, bij directe vragen voor de bestelling. Moet altijd via contact formulier ?

Topservice en korte leveringtermijn

Na 1 dag werd het al geleverd en in perfecte staat

Snelle bezorging

Mijn producten snel en compleet ontvangen

Hier word ik blij van

Als beginnend visser is de site super. Overal uitgebreide en duidelijke uitleg bij. Helpt mij om de juiste producten te kiezen. Supersnelle en keurige verzending.

Zoals altijd, héél tevreden!

Besteld en snel geleverd!

Snel betrouwbaar en oplossend gericht

Reeds 2 bestellingen gedaan de errste alles op voorraad snel geleverd en duidelijke track n trace Tweede bestelling duurde iets langer door het product niet op voorraad daarna een klein probleem mailtje ontvangen andere keuze gemaakt en naar tevredenheid opgelost Prima service en snelle leveringen goede kwaliteit producten

Correct en prima verzenden.

Precies wat ik zocht

Ik was op zoek naar baitbands die je zo op de haak kon prikken zonder hair-rig montage. TackleShop had verschillende maten van dit type van Cresta op voorraad. Blij mee, en overmorgen lekker gebruiken tijdens het pelletvissen op karper.

Meerdere malen besteld, altijd top!

Meerdere malen bestellingen gedaan en telkens compleet en op tijd geleverd. De prijzen zijn scherp en de kwaliteit in orde.

Snel en volgens afspraak

Goede en snelle levering

Hetgeen ik moest hebben was snel te vinden op de site. Het hele proces van zoeken bestellen, afrekenen verliep allemaal soepel em de bestelde zaken werden vervolgens snel geleverd.

Toppie

Top product en goede service.

Gewoon duidelijk

Duidelijke website en mooi op tijd geleverd

Correct en snel geleverd

Weiland 1