Vertrouwd en altijd zeer tevreden over iedere aankoop.

Zoals altijd, de juiste vis hengel en spullen die ik nodig had.

Goede website, producten en levert snel

Dit is mijn tweede bestelling bij TackleShop. Ze hebben een prettige website met fijne navigatie. Snel verstuurd, goed verpakt en de spullen geleverd die ik besteld had. Dat is precies wat ik wil.

Aanrader!

Makkelijk besteld, vlot geleverd! Alles, zoals het hoort!

Snel

Snel besteld, snel geleverd.

Makkelijk en vlot

2 kg feedervoer en 2 kilo hennep besteld, makkelijk op te zoeken op de site en de volgende dag binnen. Snel en makkelijk. Uitstekendecservice!

Mijn eerste ervaring met TackleShop is beter dan uitstekend

Mijn allereerste bestelling bij TackleShop verliep beter dan uitstekend. Super snelle levering, bestelling compleet en netjes verpakt.

goed en snel

Besteld en andere dag geleverd.

Goede online web viswinkel. Alles liep perfect.

Snelle levering en netjes verzonden!!!!!!

Alles snel en netjes geleverd

Snelle levering, eenvoudig proces

Zoals steeds kwam mijn materiaal tijdig aan. Topper

Mega geweldig beste mensen van TackleShop.nl

Was bij Primera om mijn pakket op te halen, schrok even van de grote maar dat was snel voorbij, apentrots om het in bezit te mogen nemen. Thuis aan gekomen het pakket geopend en ja hoor, daar was m`n prachtige leefnet waar ik altijd naar heb uitgekeken, het is prachtig, heb in het verleden leefnetten gebruikt dat ik moest stoppen met vissen omdat het net vol was, met dit net kan ik de hele dag door vissen, een vraag, bij de 4de spiraal van onder zitten links en rechts lussen in genaaid, mij is niet duidelijk waar deze voor zijn. Hartelijk dank voor u service.

Niet erg bereidwillig

Ik bestelde een schepnet met de maten 65x55x55 Blijkt de werkelijke afmeting ingeklapt 105cm te zijn op 55x55cm. Die 65cm is de diepte van het net. Wil ik het terugsturen moet ik zelf voor de verzendkosten opdraaien, "omdat het niet hun fout is." Volgens hun worden altijd de afmetingen van enkel het net weergegeven. In mijn ogen onzin, want je koopt ook geen wagen waarvan je enkel de maten van het interieur kent om vervolgens thuis te komen en niet in je garage te passen. Ik werd koudweg afgewimpeld.

Order

Good morning, the order arrived in good condition but the reel came without a box and without warranty paper, what is the reason?

Goede service en snelle levering!

Ik bestel regelmatig bij TackleShop en ik ben erg tevreden over de goede service en de snelle levering. Qua producten hebben ze veel op voorraad en prijs-kwaliteit is goed.

Vissnoer kopen

Produkten zoals verwacht en zeer snelle levering

Grote klasse

Ondanks dat niet alles op voorraad was mijn bestelling binnen drie dagen in huis. Keurig verpakt in een stevige doos. Volgende bestelling ook weer bij Tackle Shop.

Zoalshethoort

Alles snel, correct en degelijk geïnformeerd, super goede levering

Even uitzoeken voor de beste onderlijn montage en dan snel een keer uit proberen

Uitstekende kwaliteit voor een billijke prijs.

Keurig op tijd geleverd. Prima verpakking.

Goede ervaring en snelle levering

2 strandhengels gekocht en binnen 4 dagen in goede staat in huis , heel erg tevreden!

Top. Volgende dag geleverd

Super snel in huis

geen negatieve ervaringen daarom 5 sterren

Alles liep op rolletjes. Goed advies en betrouwbare levering. De personen achter de site zijn er sowieso in geslaagd om professioneel over te komen

Super snelle service. Top!

Prima webwinkel

Duidelijke site en actuele voorraadstatus.

Zeer snelle levering en goed informatie

Duidelijke webshop en snelle levering

Weiland 1

6666MH Heteren