Rapper dan rap

Binnen een nachtje alle spullen in huis! Dat is wel knap!

Goed product zoals verwacht en snel levering

Snel super goed

Zoals het moet

Correcte afhandelingen

Correct, snel en duidelijk. De drie belangrijkste woorden om bij een webshop te kopen!

Snel en compleet geleverd. Product voldoet geheel aan de verwachting

Product geeft goede prijs kwaliteit verhouding

Spullen zien er goed uit. En mooi snel geleverd. Aanrader

Snelle bezorging en goede prijzen

Goedkoop en mooie spullen

Juiste info/prijzen en correcte levering

Om 15 uur besteld en de volgende dag rond dat uur geleverd. Mooie prijzen en kortingen dus mij zien ze zeker nog terug!

Zeer goed en prima hengel

Mijn Spro Telescoophengel feeder is in zeer goede staat ontvangen geldt ook voor molen. Verzending en verpakking zeer goed. Vlot en correct geleverd Tackleshop is een aanraders

Jammer.

Jammer dat ze adverteren met voor 5 uur besteld de zelfde dag in huis. Al een paar keer hier besteld en helaas elke keer het zelfde.. op de site staat dat het op voorraad is en vervolgens is het nier op voorraad. En moet je enkele dagen op je spullen wachten. Dit is niet erg opzich maar zet dan niet op de site dat het de volgende dag in huis is.

perfect en snel

mijn bestelling kwam compleet snel en perfect verpakt aan. TOP

groot assortiment, snelle levering

groot assortiment, snelle levering

Lekker snel geleverd, alles in orde voor mooie prijs

Zeer snelle levering!

goeie klantenservice

Een klein probleempje gehad met een artikel, maar perfect opgelost. 1 minpuntje: De gehele bestelling zou op voorraad zijn volgens de website maar dat bleek niet het geval.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed .had mijn bestelling binnen 48 uur binnen .en was zeer goed verpakt. Zeker een aanrader deze winkel.

Top service de volgende bestelling word weer TackleSchop.

Dik tevreden!

Goede producten,goede service en snelle levering!ik bestel graag mijn spullen hier en zal zeker nog veel vaker gaan gebeuren. Groeten ramon nelen

Product daags nadien al geleverd super, raad ik zekers aan

Goede service en kwaliteit

Snelle en correcte levering goed kwaliteit.

Bestelling niet compleet maar heel snel opgelost

Helaas bestelling niet compleet, hierover gemaild en werd gelijk opgepakt dag erna alles binnen top service

Door verkeerde selectie meer betaald waar ik niets voor krijg.

Door kortingsprogramma te kiezen moest ik meer betalen maar had er geen voordeel van. Verwarrend en misleidend. Dikke onvoldoende omdat er ook niet gereageerd werd.

Snelle levering, mooie overzichtelijke shop!

Bij een volgende keer zal ik zeker weer bij TackleShop bestellen!

Prima service !!

Prima service en vlug thuis besteld ! Top !

alles tip top in orde

Ik ga zeker bij jullie nog meer bestellen.

Weiland 1

6666MH Heteren