Gewoon perfect

Super goed

Alles naar wens verlopen. Snelle levering

snel geleverd goede molen

de molen is volgens de beschrijving en draait heel soepel

Snelle perfecte aflevering

Duidelijke instructies over afhandeling van de bestelling en een snelle levering

Bestelling is goed verpakt en zeer snel geleverd

Netjes de volgende dag geleverd.

Goede en duidelijke webshop . Snelle levering.

Zeer goed geregeld

Vlug bezorgd en makkelijk door de brievenbus

Hoe leer je vissen onlinw

mijn complimenten over deze webshop. Ik ben zelf online marketeer en ik irriteer me dan ook regelmatig aan de slechte performance van webwinkels. Zelden tot nooit neem ik de moeite mijn irritatie te laten gelden. Maar tackleshop.nl verdient juist een positieve recentie! Groot assortiment, duidelijke beschrijvingen en een hele snelle levering! Goed werk

Goede service en attent voor de klanten.

Nu slechts een kleine aankoop gedaan, maar in het verleden een aantal hengels gekocht en is mij zeer goed bevallen! Kan het aan iedereen aanbevelen!

Snelle levering en mooi spul

Fijne winkel

Scherpe prijzen snelle verzending

Bestelling geplaatst en zoals beloofd volgende dag in België geleverd ! Inhoud Pakket goed verpakt en zonder schade aangekomen. Zal hier zeker opnieuw bestellen ! Dankjewel TackleShop !

Snel en correct.

Al verschillende keren wat besteld. En net als de eerste keer netjes op tijd en helemaal compleet. Alles netjes verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden goede mails met track en trace codes wat betreft de levering. Ik ga zeker nog vaker bestellen en kan het zeker aanraden.

Snel en foutloos.

Ruime keus aan materiaal. Bestelproces zit goed in elkaar. Foutloos en snel bezorgd. Ik ben zeer tevreden.

Top, bestelling netjes compleet en snel geleverd.

Bestelling keurig netjes geleverd. Alle producten netjes verpakt. En binnen de verwachte levertijd geleverd.

'Netjes en zeer snel geleverd.

top

heb al meerdere zaken gekocht bij jullie altijd goed en de prijs ook grtjs

Snel en goed geleverd

Goed product en een snelle levering.

Goede service, snelle levering en goede prijs!

Voor de 2e keer een bestelling naar zeer tevredenheid geplaatst. Goede service, duidelijke uitleg bij de producten, aantrekkelijke prijzen en zeer snelle levering. Top Zeker een aanrader! Met vriendelijke groet, Piet Smink

Bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.

Ik had op vrijdags een bestelling geplaatst en deze werd ondanks de corona perikelen en de drukte bij de posterijen op zaterdag geleverd. Grote klasse.

chapeau

chapeau.

men verkoop lies laarzen die totaal niet over een komen

ben teleur gesteld als je iets aan verkoopt moet je ook het artikel dat je besteld heb krijgen men ver koopt lieslaarzen die niet over een komen die ik aan gekregen heb hebben geen vilte zoolen en daar breek je je nek mee

Very good

Excellent service.q

Vlug en voordelig.

Ruime keuze in kunstaas, gemakkelijk zoeken en snelle levering.

Slecht

Ik heb er een hengel gekocht en een molen nu naar 5 keer vissen is de lijn rol kapot. Wat dankje zegen ze dat het mijn schuld is en zijn ze niet thuis voor garantie.ik vind dit niet normaal . Ik koop er niks meer mensen denk eerst na voor je hier koop.

Weiland 1

6666MH Heteren