Goed zaken doen met deze zaak

prima zaak

Top product

Na 1 worp had ik al beet dit heb ik nog nooit meegemaakt super te vrede

Netjes zoals beloofd .

Het minimum voor het berekenen van verzend kosten mag wel wat lager.Maar verder zoals jemag verwachten.

Eerste bestelling zonder problemen

Geep dobbers en zijde lussen besteld voor het geep vissen. Alles was goed en degelijk ingepakt en bestelling was op tijd binnen

Gemakkelijk en snel!

Bestelling ging vlekkeloos.

Gewoon goed

goede kwaliteit en goede service

Zeer goede prijs en goede service

De volgende dag binnen is wat ik zocht , perfect

gekregen wat ik nodig heb

Er zijn wat zaken die beter kunnen worden beschreven. De lengte alleen is niet altijd voldoende. Na wat heen en weer gemail heb ik de juiste artikelen ontvangen

alles correct verlopen.

correcte levering en binnen opgegeven tijd.

Grote keuze, snelle service

Webshop is zeer overzichtelijk, keuze snel kunnen maken. Snelle levering.

Goede service en levering.

De producten die ik heb aangekocht zijn in goede staat aangekomen en in orde zoals verwacht.

Hele goede site alles duidelijk en makkelijk om spullen te vinden hebben alles om te vissen

top

Snel ontvangen goed verpakt

Snelle en correcte service

Duidelijk overzicht van de artikelen En een goede qualiteit.

Bestelling zoals verwacht

Goede kwaliteit en vlotte levering.

geweldig precies zoals men belooft

top produkten en ik ga zeker vaker bestellen. een echte aanrader geen poespas maar duidelijk en correcte levering

uitstekend!

helaas verkopen jullie geen gekleurde(rode) lak.Misschien in toekomst. groetjes-Heinz Rippl

Zeer snelle en correcte levering.

Ik was heel erg verrast door de supersnelle levering van mijn bestelling. Correct en volledig!

Duidelijke website en snel geleverd

Als je, net als ik na een lange pauze, weer begint met vissen, dan kan je wel wat hulp gebruiken bij je keuze. De Tackleshop website bevat veel informatie die mij goed heeft geholpen. Ik bestelde om 15:00 uur en de volgende dag om 11:00 werd de hele bestelling compleet en goed verpakt geleverd.

snel geleverd ,gewoon top

de artikelen die onmiddellijk leverbaar zijn krijg je dan ook de dag nadien geleverd,echt top

Levering was snel Website overzichtelijk Alles gemakkelijk gevonden

Gewoon alles goed

Snelle levering en in 1 keer goed. Zal hier zeker weer als eerste kijken en bestellen.

Super goed.

Hartstikke goed...Top...