Donderdag laat in de middag besteld. vrijdag geleverd..top

Goed en snel

Makkelijke online bestelling gedaan en was snel geleverd

top

Zeer snelle levering

Om 17:00 dobbers besteld een half uur later al bericht dat het verstuurd was en de volgende dag al thuis.

Top en snel

Alles was goed geregeld en snel in huis

Snel en goed geprijsd.

Dat was niet de eerste en zeker niet de laatste bestelling

Vlekkeloze en snelle bezorging van fuiken.

Duidelijke en goed toegankelijke website met een ruime sortering van aan vissport gerelateerde producten. De fuiken ontving ik twee dagen na bestelling. Met zorg vervaardigde producten, goed verpakt en voor een zeer schappelijke prijs.

Top kwaliteit. Snel geleverd

De werphengelset is top. Alles goed ontvangen. Goed verpakt. Snelle levering. Kortom aanrader..

Betaalbaar vissen op alle vis

Wij, mijn zoon en ik, kopen al jaren bij Tackleshop. Reden is de prijs en het grote aanbod. Ook de blogs lezen wij vaak met de nodige tips hoe je b.v. het beste een juiste molen kan kiezen, beginnen met karperen of starten met roofvissen.

goede ervaring

hele goede ervaring, miste een onderdeeltje werd gelijk toegestuurd

Super goede snelle levering. Spullen zijn ook top.

Nette prijs en snelle le5

Zeer positief

Geheel volgens plan, prima service

Betrouwbaar, snel en concurrerend

Ik bestel regelmatig via tackleshop. Nooit problemen gehad met levering. Fijne website, overzichtelijk. Prijzen zijn prima.

Snelle levering van het bestelde. Jammer de de pakketdienst het in mijn ogen niet zo nauw neemt met de pakketen. Was licht beschadigd, maar zelf kunnen herstellen.

Prima shop voor je visspullen

Goede en snelle levering. Ook duidelijke site en communicatie

In een woord ,,, SUPER.

Pakket werd binnen twee dagen toegezonden. Alle bestelde vismaterialen waren perfect ingepakt en in een stevige doos verzonden, toppie :-)

Eerste keer besteld maar zeer goeie prijzen, alles net iets goedkoper dan bij de rest. Super snel verstuurd en was de dag erna gelijk binnen Alleen maar pluspunten Bedankt!

Super service en bezorging. Ook constant informeren m.b.t. status bestelling

Zeer tevreden.

Super snel en goed

Makkelijk om iets te bestellen en super snel in huis!

Simpelweg uitstekend.

Prettig, snel en een prima assortiment

Correct en op tijd geleverd

Eerste aankoop , keurig en correcte levering

Geweldig waterpak geleverd voor goede prijs/kwaliteit

Heb het waterpak gedurende 5 uur aangehad en ben er zeer tevreden over. Had het ook niet koud.

Prima gegaan.

Helemaal happy

Mooie site ruime keuze. Goede product omschrijving. Snel en goed geleverd. helemaal tevreden

Weiland 1

6666MH Heteren