Weer een keurige levering en goede informatie over wanneer er geleverd word. Complete bestelling gekregen en wat ik mooi aan de site vind is het aangeven van de voorraad en informatie en uitleg bij de meeste producten. Maar is dat het niet geen probleem je word keurig op de hoogte gehouden wanneer je product weer binnen is. Ik ben zeer tevreden en heb al weer veel te lang moeten wachten tot om een leuk visje te mogen vangen.

snel en keurig geleverd

Goed en snel geleverd

Zeer goede ervaring met TackleShop . De bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd . Top !

1e aankoop rugzak met tackelbox.

Snelle en accurate levering.

UItstekend

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima top

Benver erg te vreden mee mvg Gerrit

Snel , goed spul en goede prijs kwaliteit verhouding

Ga hier zeker nog bestellen

Helemaal super!!

1 van de bedrijven waar 9 van 10 x alles op voorraad is, en ook echt direct wordt verstuurd dus de volgende dag in huis!!

Ik dunnere lijn besteld maar wilde toch iets dikker even een email en het werd geregeld en supersnel

Topzaak goede prijs mooie spullen

Klanten worden serrieus geholpen, ook bij vragen.

Is oke geleverd volgens afspraak

Is bij mijn eerste bestelling een prima zaak gebleken. Geen probleem en volgens afspraak geleverd. jammer is wel dat ze niet alles op voorraad hebben. En daar zijn ze zeker niet de enige in. Dat blijft jammer. Ook goede prijs wat het interessant maakt. Hopelijk behouden ze deze lijn. mijn ervaring bij andere is dat het vaak verslapt. succes daar.

Prima webwinkel !

Diverse producten besteld. Verzending was snel en binnen 3 dagen had ik mijn bestelling (compleet) in huis. Top ! Verbeterpunt website. Deze is op mobiel niet echt optimaal. Verder geen opmerkingen...

Voor het eerst iets besteld. Snelle levering. Prima dus

Enthousiast

Duidelijke website, mooie artikelen, veel informatie en een zeer snelle levering van alles artikelen.

Prima service!

Prima snel geleverd.

Snel geleverd. Goed verpakt kon door brievenbus. Dus hoefde er niet voor thuis te zijn.

1ste x wat besteld en alles gekregen top!

Alles netjes geleverd en op tijd!

Product is zoals beloofd

Goede en snelle levering. Product is zoals het beloofd is

Feeder hengel netjes geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding

Prompt and correct

Always fast and exactly as ordered.

Snel, accuraat en geheel volgens wens.

Groot assortiment. Makkelijke zoekfunctie. Snelle en accurate levering via post.nl.

Super snel dik tevreden zo hou je klanten snel handelen

Ga zo door

mijn ervaring is goed goede service en snel in huis

top wel op voorraad

goede voorraad en in deze tijd snel geleverd TOP

correct volgens afspraak

Weiland 1