Super slecht

Complete dobberset gekocht dobber 4 gr en lood ook 4 gr dat gaat onder

Prima snelle leverng

Top setvice , en snel

Alles prima , snel ook al is het naar duitsland

Gewoon super

Dit is mijn 2e bestelling en net als de eerste keer netjes op tijd en helemaal compleet. Alles netjes verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft de levering. Ik ga zeker nog vaker bestellen en kan het zeker aanraden.

Voortreffelijk

Goede en deskundige voorlichting over alle artikelen, waardoor je beter je keus kunt maken. Snelle en goede levering. M.a w. prima winkel.

Goede service, en goed oplossend vermogen

Goed advies, snelle levering

Als beginnend visser advies gevraagd wat ik zoal het beste kan aanschaffen. Werkte uitstekend. Heb de spullen inmiddels binnen en helemaal tot tevredenheid. Ga zeker meer bestellen bij TackleShop.

Prima shop met ruime keuze, site kan beter

Het is een prettige webshop met een ruime keuze, goede prijzen en snelle levering. Een verbeterpunt is de werking van de filters, die werken niet nauwkeurig genoeg. Als je bijvoorbeeld een maximale lengte van een hengel aangeeft, een gewicht of molenmaat, komen er toch ook andere resultaten. Dat geldt voor alle filter opties. Ik vind dat storend. Desalniettemin een hele fijne shop!

top

alles verliep vlugger dan ik dacht, perfect verpakt , ik ben fan als beginner feeder er ,graag wou ik een handboek met de producten en wat uitleg wat beginners als ik kan helpen, top site

Snel in huis

Zoals het hoort.

Super goed

Goed bedrijf keurig goed verpakt en snel bezorgd

Fantasties

Super snel geleverd en perfect

Gewoon top

Ze doen wat ze beloven dat super tof

Goede snelle levering en netjes verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen.

snel geleverd

Een trolley besteld, snel geleverd. 1 van de banden was lek, na enig overleg 2 dagen later een nieuwe band geleverd gekregen.

Goeie prijs en snelle levering

Zie hierboven

Top service zoals gewoonlijk

Top sevice

Goede prijzen, snelle nette verzending

Netjes Verzonden en snel. Ruim assortiment tegen nette prijzen. Zoeken op website soms wat lastig

Snel geleverd, in een goede verpakking .

veel keus en snel geleverd

duidelijke site

Deze hengel raad ik aan iedereen aan,die wil op forel vissen. Heel licht en prachtige afwerking. Deze ochtend de eerste keer er mee gaan vissen en 23 forellen gepakt. Hengel is heel flexibel en zeer ligt in de hand. Is een plezier om er mee te vissen.

Vandaag in goede orde ontvangen; goed verpakt en 4 dagen eerder dan geplant, dik te vrede.

Goede spullen en snelle levering

Perfect en op tijd geleverd

Mijn ervaring is gewoon perfect

Weiland 1

6666MH Heteren