Bijna perfect...

Ik heb een spinmolen en voerpellets (aanbieding) besteld. De site is duidelijk en overzichtelijk. De bestelling kwam na 1 werkdag. Prima geregeld!

Soepel afgehandeld

Snel en volgens afspraak

Goed en snel geleverd

Mijn bestelling is juist en snel geleverd. Het was keurig verpakt en alles klopte.

Super, goed geregeld , snelle levering

Zeer goede Online webshop voor vissers!

Hele fijne bezorging, en fijne afhandeling van spullen!

Zoals steeds correct en snel

Topservice en goede prijzen. Mijn favoriete online shop die met hoofd en schouders boven alle anderen uitsteekt!

super content

zeer goede en vlugge service

Toffe ervaring, snelle verzending, top

Alles goed verlopen, contact vooraf over een bepaald artikel en afhandeling ook dik in orde

prima en op tijd bezogd

Schitterend

Vlugge en correcte levering

Goede ervaring fijne afhandeling van de bestelde goederen

Ik koop al vele jaren regelmatig artikelen naar volle tevredenheid.

Heb levering nog niet binnen

Heb de eerste levering beschadigd ontvangen van Postnl. De verpakking was flink beschadigd van de eerst zending die ik op Donderdag 8 April (ipv Woensdag 7 April)heb ontvangen . De zending die ik op Vrijdag 9 April heb besteld zou ik op Zaterdag 10 April ontvangen, maar wordt nu geleverd op Maandag 12 April omdat volgens Postnl er geen plaats meer in de bus was en teweinig plaats op het Postnl Afleverpunt was (wat volgens Jumbo Deurne niet klopte) .Hoop dat deze levering onbeschadigd geleverd wordt. Hoop dat hier aan de slechte levering van Postnl iets gedaan wordt. Gr Theo Aben

tevreden

prima spullen, snel geleverd

Top service met een goud randje.

Snelle service. Bestelling is goed verpakt. Goed bereikbaar en betrouwbaar. Aanrader!

Zeer goede website en service

Hengel gekocht en een dag later een beschrijving hoe om te gaan met een hengel, top

Heel goede ervaring

Goede ervaring, hebben overzichtelijke website, met goede merk producten en snelle levering.

Toppie

Me vis spullen netjes in gepakt en geleverd

Veel artikelen, besteld en snel geleverd.

Nooit van Tackleshop gehoord. Via kleinzoon en schoonzoon kennis mee gemaakt. Zij tevreden na de bestellingen en ik ook.

Prima bezorgd

Geen problemen

Snelle en nette service

Pakket was zeer netjes ingepakt en snel verstuurd. Ga vaker bestellen.

Zeer snelle levering

Ruime keuze en snel geleverd

Overzichtelijk, en super snel

Eerste keer hier besteld ,mooi is dat je de voorraad status kunt zien, super snel verzonden en netjes verpakt ,een aanrader

nette en snelle service product in 2 dagen thuis

top netjes en snel