Lang wachten

27 februari hengel besteld en betaald, nu is het 11 maart maar nog steeds niets ontvangen. Netjes op de hoogte houden van de bestelling zit er ook niet in.

Snelle en correcte levering

Prima geregeld, binnen 1 dag geleverd. Goed verpakt.

Lekker vlot ontvangen.

Alles ging prima maar een paar producten die ik wou hebben waren uitverkocht.

vandaag bestellen 2 dagen later u goederen ontvangen is dat niet top , denk van wel

Snelle verzending

Alles dik inorde

perfect

bestellen ging overzichtelijk en makkelijk, volgende dag alles in huis

Goede levering van goede producten

Je krijgt wat je ziet en de website ziet er overzichtelijk uit. Wel jammer dat sommige producten niet leverbaar zijn en je niet weet of en wanneer deze producten weer voorradig zijn/komen. Tussentijdse update zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Schijt irritant!

Bij iedere aankoop word je lid! Nieuwsbrief, aanbieding en de vraag hoe je ervaring is, hou gewoon op met die onzin!

Super tevreden

Beste Tackleshop De bestelling was een dag later als gepland maar dit heeft corona tot oorzaak. Gezien het bestelde is mijn verwachting uit gekomen!!!!!!!

Bestelde spullen allemaal snel geleverd

Alleen jammer dat Tackleshop net als andere online shops voor hengelsport artikelen met de levering geen voucher met 10% korting levert voor een volgende bestelling.

Al menig maal iets besteld en altijd super geregeld

Prima geregeld

Alles zoals beloofd, ga zo door!!!!!

Alles keurig geleverd. Top

Vlot en correct, dank U.

Regelmatig info, tevreden met de eerste aankoop.

Bestelling was netjes op tijd binnen

Alleen word er op de site aangegeven dat de bestelling boven de 50 euro gratis verzonden worden . Ik heb een mail gestuurd en krijg ik een antwoord dat het een test is en dat verzending boven de 60 euro gratis verzonden word dit word aangegeven als je gaat afrekenen word er gezegd niet dus. Als ze zo met klanten omgaan doen wij geen zaken meer.

Snel en compleet geleverd

Lange bestelling, alle artikelen aanwezig en vlot geleverd. Dat lukt niet vaak meer bij andere aaanbieders.

Ontzettend goed

Heel goed en tot de volgende bestelling

Veel keuze voor goede prijs

Goede site met veel keuze alleen jammer dat de klantenservice niet telefonisch te bereiken is wat het contact minder persoonlijk maakt

Goed geholpen ,En mijn bestelling volgende dag thuis .kunnen andere voorbeeld aannemen. Top

Zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden. Artikelen netjes geleverd.

Correcte en snelle afhandeling en bezorging

De uitvoering van de bestelling en de bezorging was prima.

Besteld,betaald en volgende dag binnen

Gewoon top

Weiland 1