Super snel bezorg en contakt met klant

Super, snel bezorg

Molen besteld en heel snel geleverd.

Alles volledig en supersnel uitgeleverd, top

Alles volledig en supersnel uitgeleverd, top

Heel goed, 2x waadpakken besteld en een dag later ontvangen.

Heel goed, 2x waadpakken besteld en een dag later ontvangen.

direct de juiste producten

ik heb alleen een vraag bij 3 andere winkels als ik besteld is normaal dat je beneden een bedrag zelf je verzendkosten moet betalen normaal maar bij hun heb je ook 30 dagen niet goed geld terug net als bij jullie alleen als je iets retour stuurt hoeft je geen verzendkosten betalen ze hebben een antwoordnummer jammer dat jullie dat niet hebben verder geen opmerking jullie zijn ook goed direct dag later binnen lekker snel alleen vind jammer van de retourneren dat dat voor de klant is maar wat ik besteld is altyd goed bedankt en tot een andere keer mvg harry

Betrouwbaar en snelle service

Duidelijke site en prettige en snelle levering. Alle bestelde producten zijn geleverd

Snelle levering, top produkten!

Degelijk materiaal voor een nette prijs. En alles snel geleverd. Top!!

KUT

Wat een kut zaak ik bestel er nooit meer iets . Heb ik sleeve besteld van 2.2 krijg ik 2.0 binnen . Heb ik een mail gestuurt en het enige wat ze zeggen is ja maar u heeft het al betaald dus ik kan niks meer voor je doen

het produkt ziet er goed uit

de is bestelling is snel en in goede orde ontvangen

Super !!!

Super, top, alles weer perfect en op tijd geleverd !! Ben trots op jullie firma !!

Levering prima. Retourkosten teleurgesteld

Met de levering prima communicatie. Gebruiksvriendelijke website. Ben wel teleurgesteld over de retourkosten die bij de klant worden gelegd. Een maat uitzoeken voor schoenen verschilt per merk en soort. Een stuk coulance in deze had ik gewaardeerd. Ik betaal nu 7,25 bij een bestelling van 54,-. Dat is bijna 15%! Ik wacht met de nieuwe aankoop tot de winkels weer open zijn. Jammer

Super snelle bezorging en goede kwaliteit.

Producten voldoen aan de eisen.

Leuke en professionele shop!

Site is overzichtelijk, betaling verliep vlot en afhandeling/levering snel en professioneel. Top!

Goed en snel

Lijn besteld en op tijd geleverd

Gewoon goed

2 molens besteld en keurig geleverd duurde wat langer door dat het druk is bij post NL maar dat stond ook netjes en duidelijk aangegeven op de site.

Heb hier al mijn karper spullen gekocht voor statisch op karper te vissen, alles goed en netjes ingepakt, alles in één keer geleverd. Overzichtelijke website om alles in één keer te bestellen. Ben zeer tevreden over deze winkel

super

Super, alleen lang wachten voor bezorgen door post nl. i.vm drukte zeggen zij, ligt niet aan Tackleshop.

sublieme levering

Product zag er goed uit en is snel geleverd

zeer goed .

zeer goed

Overzichtelijke webshop met snelle levering van de artikelen

Supergoed

Zeer snelle levering Goed ingepakt Ga zeker meer hier bestelen

Snelle en goede webshop.

Snelle en correcte levering van besteld product, goede afhandeling en levert het bestelde product volgens de afbeelding op de website. Alleen jammer dat de snowboots (overregens een mooi en goede snowboot, zag er zeer degelijk uit) die ik besteld had aan de tenen voor mij te krap waren, maar dat ligt aan mij zelf en niet aan de schoenen. Kon het zonder problemen terugsturen en dat is correct afgehandeld, kreeg netjes bericht dat betaalde bedrag binnen enkele dagen op bankrekening terug gestort zal worden. Kan iedereen Tackleshop.nl aanraden.

Goede kwaliteit en sneek bezorging

Duidelijk overzicht hoe on line te bestellen en te betalen Gunstige prijzen Kwalitatief goed materiaal geleverd.

Duidelijke site en snelle service

Duidelijke site met leuke artikelen. Snelle afhandeling en verzenden volgens afspraak. Top, ga zo door!

super

Snelle correcte afwerking van de bestelling ; zeker in deze 'moeilijke' periode.

Weiland 1

6666MH Heteren