Pluggen voldoen aan verwachting

Prima afhandeling en snelle service. Enige minpunt is Post NL Daar zouden veel meer bedrijven mee moeten breken want daar is de service schrikbarend slecht van vooral door verkeerde mentaliteit van personeel

uitstekend!

Ruime keuze. Goede service.

Supersnelle levering van mijn visspullen!

Hier ga ik nogmaals bestellen. Dank voor jullie klantgerichtheid

beter half gekeerd, dan ten hele gedwaald.

Kocht diverse waaronder ook 3 Penn molens hoezen. Helaas bleek de maat niet echt te kloppen. Na wat heen en weer geapp bleek de reactie weinig respectvol. Hielden hun eigen site in stand. Dit terwijl een foto stuurde. Maatvoering lastig, hoes is te klein Nu is het goed dat oha terug sturen kosten koper is. Maar in dit geval??? Na wat hen en weer gemaild werd er wel beter gereageerd. Zal een misverstand zijn geweest. Ik ga uit van de positieve reactie en ook het bedrag, inclusief retourkosten, zijn overgemaakt. Eind goed al goed. Toch wel een goede site.

Goede ervaringen mee.

Duidelijkheid een goede en snelle service.

Snelle levering en goede kwaliteit!

snel afgehandeld en goede service

snel afgehandeld en goede service

levering van bestelling was perfect. hartelijk dank.

Na mijn bestelling is de levering van de Penn molen vlot en correct verlopen. Bedankt, Piet Salomons

Prima, materiaal goed verpakt en op tijd geleverd

Was mijn eerste ervaring met online vis materiaal bestellen. zeker niet de laatste keer. Dacht dat er automatisch een account aangemaakt wordt maar dat heb ik dan wellicht gemist. Succes.

Fantastische service en levering

Wat een snelle en formidabele service en ook nog eens volledig volgens afspraken. dat zie je niet vaak tegenwoordig

Veel keuze, snelle levering, prima prijs!

Kom steeds terug bij Tackleshop, ze hebben goede prijzen en veel keuze. Ik blijf natuurlijk vergelijken, maar beland hier toch :-)

Eerlijk en probleemloos geleverd.

Goede webshop met redelijke prijzen en bestelde goederen al snel geleverd zonder problemen.

Prima product

Mooie hengel wel wat minder robuust als de 2m40 variant welke ik ook bezit maar zal wel niet zoveel uitmaken!

Zeer goede en snelle webshop.

Probleemloos bestelling gedaan voor de eerste keer, top. 2e mandje staat al weer klaar.

Waadpak besteld, Beloofde kwaliteit, Snel in huis :)

Waadpak besteld, Beloofde kwaliteit, Snel in huis :)

Supersnelle levering!!

Levering is echt supersnel, goed verpakt en keurig de volgende dag aan de deur afgeleverd. Klasse!!

Goed product

Zeer tevreden over de service en snelheid van levering.

5 sterren zegt genoeg!

Alles kwam mooi op tijd binnen Erg tevreden zal zeker meer bestellen Wat ik ook heel fijn vind is niet het opdringerige Zoals steeds mailtjes sturen Mvg R de vries

Op tijd, in orde en goed verpakt

Midden in de nacht verschillende items besteld. Volgende dag al bericht dat de order aan postNL was aangeboden en de dag daarop al binnen. Alles was netjes verpakt en compleet. De prijsstelling was ook nog eens nèt even scherper dan andere hengelsport webshops. Al met al een goeie ervaring. Volgende keer dat ik iets nodig heb mbt de visserij kijk ik hier als eerste.

Top ervaring

Producten mooi op tijd geleverd niks op aan te merken.

Snel en goed geleverd Precies zoals ik verwacht had

Goede service, snelle levering

Goede duidelijke website, levertijden worden nagekomen, betrouwbaar

Zo is online winkelen wel leuk

Goede website met goede selectie en filtermogelijkheden, razendsnel verzonden, perfect verpakt en vrijwel alles op voorraad. Een absolute aanrader!!

Weiland 1

6666MH Heteren