Gewoon goed

heb goeie ervaringen met jullie en altijd goed geleverd fijn dat het zo kan ga in de toekomst meer bestellen ben weer lekker aan het vissen

Perfectomundo.

Topperdepop.

Best gelopen

Alles wat ik had besteld was er en snel. Zeer tevreden :-)

Nette klantenservice!

Ik had gevlochtenlijn gekocht maar die was niet goed ( vermoedenlijk productie fout) maar ze hebben mij heel snel op hun kosten een andere lijn op gestuurd. Ben echt super te vreden over deze snelle en fijne manieren service verlenen.

Goed en snel

Levering gaat goed, snel en netjes.

Heb een prima complete spinnerset aangeschaft voor een schappelijke prijs.

Goed verpakt, snel verzonden. En super goede kwaliteit materiaal.

geweldig

Bestelling werd zorvuldig en snel geleverd.

Eindelijk een webshop die wel alles wat ik wilde hebben voorradig had! En dan nog super snel geleverd ook.

Prima producten, snelle levering

No nonsens, Alles zoals omschreven.

Snelle levering, netjes ingepakt en alles zoals op de site omschreven.

Duidelijke website en snelle levering

Heel duidelijke website met goede nette prijzen. En super snelle levering top

Snelle levering, goede spullen

Mooie visspullen tegen goede prijs. Snelle levering en goede service. Een site om voor terug te komen.

Supersnel geleverd

Snelle levering goede producten.

Zeer goede ervaring

Goede ervaring

toppie

Ben een nieuwe klant en dit is mijn 2e bestelling bij tackleshop . Mijn 3e zal er ook zijn . Ruime keuze , goede prijs en snelle levering..

De spullen zijn netjes geleverd.

Wel met een beetje vertraging.

Prima service, vlotte bezorging, goede producten.

Altijd snel en top

Precies zoals ik had verwacht.

informatief en professioneel

Allereerst moet ik zeggen dat ik de webshop ronduit de beste vind, zo kan ik sorteren op gewicht,lengte,merk, eigenschappen en nog een aantal belangrijke zaken, ook de aanbevolen keuzes bij sets zijn erg handig. De bestelling verliep zoals het hoort, vlot en alle juiste informatie wordt getoond. Omdat ik een nieuwe hengel hebt gekocht, kreeg ik een mail met informatie over hoe om te gaan met nieuwe hengels en daarbij ook uitleg voor de reel die ik heb gekocht. Al met al erg netjes en professionele webshop, kom hier zeker vaker terug.

Zeer snelle service

Men heeft keuze zat

Zoals altijd top

Overzichtelijk webshop. Snel geleverd

alles op voorraad, goede prijs, snelle levering!!

alles voor doodaasvissen op voorraad, binnen 24 u geleverd tegen een scherpe prijs!!

Weiland 1

6666MH Heteren